ARM برای کار بر روی هسته‌های Cortex-M، یک مرکز طراحی CPU در تایوان احداث می‌کند

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ARM در روز آغازین نمایشگاه کامپیوتکس 2014 اعلام کرد که یک مرکز طراحی CPU جدید در شهر سینچو تایوان احداث خواهد کرد تا در آن به طراحی نسل بعدی هسته‌های کلاس Cortex-M برای دستگاه‌های اینترنت اشیا و ابزارهای پوشیدنی بپردازد.
تبلیغات

 این مرکز طراحی در ابتدا کار خود را با ۴۰-۵۰ نفر پرسنل آغاز خواهد کرد و با افزایش تقاضا برای ابزارهای پوشیدنی و اینترنت اشیا در بازار بزرگ‌تر خواهد شد. ARM گفته است که این کمپانی در تلاش برای یافتن و پرورش استعدادها و متخصصان مورد نیاز خود با بسیاری از دانشگاه‌های محلی همکاری کرده است. مقامات اجرایی ARM در نطق خود چنین اظهار کردند که موقعیت استراتژیک تایوان برای تکمیل سایر بخش‌های زنجیره‌ی تامین و نیز چشم‌اندازهای استخدامی قوی از جمله فاکتورهای مهم در خصوص تصمیم‌گیری برای احداث مرکز طراحی تایوان بوده است.

1 575px

سیمون سیگارز، مدیر اجرایی آرم می‌گوید:

نزدیکی جغرافیایی به نیمه هادی‌های کلیدی و شرکای اکوسیستم و نیز استعدادهای مهندسی محلی موجب شد تایوان به مکانی مناسب برای توسعه‌ی فعالیت‌های طراحی CPU ما بدل شود. این مرکز طراحی بطور مشخص بر روی طراحی پردازنده‌های ARM Cortex-M متمرکز خواهد بود که انتخاب اول و هدایت‌گر بازار در حوزه‌ی دستگاه‌های اینترنت اشیا هستند. گرد هم آوردن یک تیم جدید طراحی CPU در تایوان که موازی با سطح جهانی فعالیت کنند این امکان را برای ما فراهم می‌کند که از نزدیک با شرکای کلیدی منطقه‌ای که بدنیال افزایش سرعت این بازار هستند به همکاری بپردازیم.

استخدام پرسنل مورد نیاز برای این مرکز در تایوان آغاز شده و انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی شاهد بازگشایی و آغاز فعالیت آن باشیم.

برای مطالعه کلیه مقالات نمایشگاه به صفحه Computex 2014 مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات