طراح محصولات سخت‌افزاری اچ‌تی‌سی این کمپانی را ترک می‌کند

یک‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
در صورتی که در پنج سال گذشته یکی از محصولات اچ‌تی‌سی را استفاده کرده باشید، با ساخته‌ها و طراحی‌های Scott Croyle آشنا هستید. پس از پنج سال فعالیت در اچ‌تی‌سی، این متخصص راه خروج را در پیش گرفته و اچ‌تی‌سی نیز جدا شدن کرویل از این کمپانی تایوانی را تایید کرده است.
تبلیغات

کرویل در سال 2008 به موجب تصاحب کمپانی One & Co وارد اچ‌تی‌سی شد و از آن پس در پروسه‌ی تولید پرچمداران اچ‌تی‌سی به فعالیت مشغول شد. کرویلِ پس از خروج از اچ‌تی‌سی مسئولیت بخش طراحی محصولات اچ‌تی‌سی را به Jonah Becker واگذار خواهد کرد که پیش از این در کنار کرویل به فعالیت مشغول بوده و وی را در طراحی پرچمداران اندرویدی یاری کرده است. خروج کرویل به معنای قطع ارتباط کامل وی با اچ‌تی‌سی نبوده و وی همچنان رابطه‌ی خود را بصورت مشاوره برای پایان دادن به پروژه‌ی کنونی کمپانی حفظ خواهد کرد. شاید این پروژه‌ نسل آتی تلفن‌هوشمند اچ‌تی‌سی یا m9 باشد.

همچنین در ادامه‌ی تغییرات در کمپانی اچ‌تی‌سی، Drew Bamford، مدیر بخش طراحی رابط کاربری سنس اچ‌تی‌سی، با حفظ سمت کنونی خود مسئولیت هدایت آزمایشگاه طرح‌های خلاقانه‌ی اچ‌تی‌سی را نیز بر عهده گرفته و گزارش فعالیت‌های خود را مستقیماً در اختیار Peter Chou قرار خواهد داد.

ترک کردن اچ‌تی‌سی توسط کرویل در زمان نامناسبی برای این کمپانی رخ داده است. اخیراً و در سال گذشته شماری از کارکنان و متخصصان در اچ‌تی‌سی این کمپانی را ترک کرده‌اند. همانطور که می‌دانید طراحی ابزار‌های‌هوشمند یکی از اولین مراحل در پروسه‌ی ساخت گجت‌ها است، از این‌رو باید طراحی نسل آتی پرچمدار اچ‌تی‌سی و همچنین ساعت‌هوشمند این کمپانی را نیز جزو پروژه‌هایی عنوان کرد که کرویلِ باید آن‌ها را به پایان رسانده و پس از آن اچ‌تی‌سی را بصورت کامل ترک کند. با توجه به تولید تلفن‌های‌هوشمندی چون دو نسل از اچ‌تی‌سی وان، در صورت طراحی نسل بعدی توسط کرویلِ نیز این تلفن‌هوشمند از نظر همگان با کیفیت و خوبی خواهد بود، اما آیا محصولات آتی اچ‌تی‌سی نیز از منظر طراحی تحسین منتقدان را به خود جلب خواهد کرد؟ شاید بکِر با بکارگیری ایده‌ها و نظریات خود در طراحی محصولات آتی، خط و روش نونی را در طراحی محصولات اچ‌تی‌سی دنبال کند.

سخن‌گوی اچ‌تی‌سی تغییر و تحولات اخیر در کمپانی اچ‌تی‌سی را این چنین تشریح کرده است:

اچ‌تی‌سی همچنان به ایجاد خلاقیت و بکارگیری نوآوری‌ها در تلفن‌های‌هوشمند ادامه خواهد داد. کرویلِ نیز در آخرین اقدام خود روی پروژه‌های مخصوص و توسعه‌ی نسل آتی ابزار‌های‌هوشمند متمرکز خواهد شد.اچ‌تی‌سی به منظور پیشبرد اهداف خود در بازار و همچنین ادامه‌ی حضور قدرتمند در میان سایر رقبا به سیاست‌های تربیت نیروی انسانی و سرمایه‌گذاری در خصوص یافتن استعدادها ادامه خواهد داد. برای دستیابی به اهداف بلند مدت و همچنین ارائه‌ی بالاترین سود به سهام‌داران، انجام برخی اقدامات اجتناب‌ناپذیر است، چراکه این اقدامات عرضه‌ی محصولاتی پرقدرت همچون اچ‌تی‌سی وان M8 را تضمین می‌کند.Drew Bamford یکی از نیروهای متخصص و رهبران خلاق شاغل در اچ‌تی‌سی است که برای سال‌های متمادی رهبری تیم توسعه‌دهنده‌ی رابط کاربری سنس این کمپانی را برعهده داشته است. اقدامات خلاقانه و همچنین به‌موقع بَمفورد در کنار انجام وظایف در توسعه‌ی رابط کاربری و توسعه‌ی محصولات منجر به انتساب وی به عنوان مسئول آزمایشگاه آزمایشگاه طرح‌های خلاقانه شده است که هدف از آن توسعه‌ی محصولات جدید و راهکارهای نوینی برای عرضه به کاربران است. اچ‌تی‌سی به داشتن چنین کارکنانی افتخار کرده و سابقه‌ی درخشانی در جذب بهترین نیروها دارد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات