گوگل به کمک سرویس Knox سامسونگ، اطلاعات کاری و شخصی را در اندروید تفکیک می‌کند

پنج‌شنبه ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
استفاده از یک دستگاه، هم برای مقاصد کاری و هم برای امور شخصی، آن‌ هم این روزها که کاربران ممکن است اطلاعات بسیار مهم یا کاملا خصوصی را بر روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌هایشان نگه داری کنند، قدری خطر آفرین است. گوگل با کمک یک شریک تجاری قدیمی، قابلیتی به اندروید L اضافه نموده که می‌تواند زندگی شخصی و کاری کاربر را در دنیای دیجیتال، از یکدیگر جدا [و ایمن] نگه دارد.
تبلیغات

رابطه سامسونگ و گوگل، آن‌ها را به سوی یک همکاری بزرگ دیگر هدایت کرده است. جایی که گوگل، از سرویس امنیتی Knox که زیر نظر سامسونگ اداره می‌شود، به عنوان یکی از بخش‌های اصلی و مرکزی نسخه جدید اندروید استفاده می‌کند. با استفاده از این ویژگی، داده‌های شخصی کاربر، از اطلاعات کاری و تجاری وی، به صورت ایمن و البته جداگانه، نگه‌داری می‌شود. توسعه دهندگان این سیستم امنیتی نیز می‌توانند قلمرو کاری خود را از محصولات بومی سامسونگ، به سرتاسر پلتفرم اندروید گسترش دهند.

مدیر عامل گروه ناکس در این باره می‌گوید:

ما از این فرصت ایجاد شده، برای همکاری با گوگل و شکل دادن به پلتفرم تجاری اندروید و تبدیل کردن آن به انتخاب اول کاربران حوزه‌ی تجارت، بسیار خرسندیم. این همکاری، بیانگر یک پیشرفت شگرف در برقراری قابلیت جا به جایی آسان در زمان کار است.

غلاوه بر این‌ها، گوگل به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا اپلیکیشن‌های مورد نیازشان را به صورت عمده خریداری کرده و در اختیار کارمندان بگذارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات