اینتل و ارائه‌ی یک اپلیکیشن پیام‌رسانی به سبکی جدید: نمایش آواتار به جای چهره‌ی کاربر

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸
مطالعه 1 دقیقه
اینتل هرازگاهی هم دستی بر تولید نرم‌افزار می‌برد. مانند پیام‌رسانی جدید که Pocket Avatars نام دارد و در ادامه راجع به آن بیشتر توضیح خواهیم داد.
تبلیغات

آواتار در واقع، شخصیتی غیر واقعی و اغلب انیمیشنی است که در فضای مجازی، به عنوان معرف شخصیت کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از شخصیت‌های معروف کارتون‌های محبوب، بازی‌های ویدیویی یا فیلم‌های سینمایی به عنوان آواتار استفاده می‌شود.

این برنامه، صدای کاربر و با استفاده از یک فناوری تشخیص چهره، حالات و حرکات صورت مانند پلک زدن، بالا بردن ابرو، سرتکان دادن و غیره را ضبط، توسط یک انیمیشن آواتارگونه شبیه‌سازی و به عنوان پیام به دیگران ارسال می‌کند. در نسخه‌های بعدی این اپلیکیشن قرار است این فناوری پیشرفت کرده و حرکات گردن یا شانه را نیز شبیه‌سازی کند تا حس کاربر، بهتر منتقل شود. تمام این پردازش‌ها به صورت همزمان صورت می‌گیرد و ممکن است فشار زیادی به پردازنده دستگاه وارد شود؛ بنابراین مدت زمان هر پیام، به 15 ثانیه محدود شده است.

screen568x568

این اپلیکیشن از هم اکنون برای اندروید و iOS در دسترس است و در خود برنامه، فروشگاهی برای خرید آواتارهای بیشتر، مانند شخصیت‌های مجموعه LEGO در نظر گرفته شده است. پیام‌های خود را می‌توانید به لیست مخاطبانتان ارسال کنید یا بر روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات