عرضه‌ی نسخه‌ی متروی VLC در روز‌های آینده و آماده‌سازی نسخه‌ی ویندوز فون پس از آن

سه‌شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
تیم توسعه دهنده‌ی VLC تصدیق کرده‌اند که به مراحل پایانی ساخت نسخه‌ی متروی پخش‌کننده‌ی خود رسیده‌اند. نسخه‌ی x86 به زودی منتشر خواهد شد، حتی این نسخه در فروشگاه اینترنتی ویندوز نیز قرار گرفته بود که به دلیل کرش نرم‌افزار در اثر مشکلات پخش صوت، گواهی‌های مورد نیاز را کسب نکرد.
تبلیغات

هم‌اکنون پشتیبانی از انواع پورت‌ها، فرمت‌های فایل‌های تصویری و پخش ویدئو‌های در بستر شبکه و همچنین پشتیبانی از انواع زیرنویس‌ها توسط این نسخه انجام می‌پذیرد.

تیم توسعه دهنده هم‌اکنون در حال برطرف کردن کوچکترین باگ‌ها هستند و به احتمال فراوان در انتهای این هفته، نرم‌افزار را برای دریافت گواهی‌های مورد نیاز، آماده خواهند کرد.

همچنین این افراد قول داده اند تا پس از عرضه‌ی محصول، کدهای آن را نیز در اختیار همگان قرار داده و اپلیکیشن را متن‌باز کنند.

هم‌اکنون ما در حال کار روی نسخه ی مربوط به ARM نیز هستیم که برای ویندوز RT در حال توسعه است. زمان اتمام فعالیت‌های ما روی این نسخه هنوز به اتمام نرسیده است و در حال کار روی آن هستیم که احتمالا نسخه نهایی آن چند هفته‌ی دیگر منتشر خواهد شد‎. این موضوع بستگی به مشکلات موجود در کامپایلر دارد که در صورت رفع آن، به‌زودی عرضه خواهد شد. نسخه تحت سیستم عامل ویندوزفون نیز نیازی به تغییرات زیادی ندارد و تنها برخی تغییرات در API اعمال خواهد شد.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات