ال‌جی کامپیوتر ‌بدون کیس 29 اینچ با نسبت تصویر 21:9 معرفی کرد

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
ال جی یک کامپیوتر بدون کیس (All in One) را با مانیتور ۲۹ اینچ و پردازنده اینتل و کارت گرافیک انویدیا رونمایی کرد.
تبلیغات

مانیتور 29 اینچ فوق العاده عریض EA92 ال جی را که در نمایشگاه IFA سال گذشته معرفی شد به خاطر دارید؟ ال جی یک کامپیوتر بدون کیس را با همان پنل 29 اینچ بکار رفته در EA92 معرفی نموده است. استفاده از پنل‌ تصویری IPS باعث خواهد شد تا رنگ‌ها به شکلی طبیعی نمایش داده شده و زاویه دید آن نیز افزایش یابد. رزولوشن تصویر در هر دو سری 2560 در 1080 پیکسل و زاویه دید برابر با 178 درجه می‌باشد.

در سری جدید کامپیوترهای بدون کیس ال‌جی، تیونر تلویزیون به صورت یکپارچه در سیستم وجود دارد و کاربر می‌تواند همزمان که در حال کار با کامپیوتر است، به تماشای تلویزیون بپردازد. همچنین قابلیت تصویر-در-تصویر در حالت‌های گوناگون وجود دارد.

از دیگر مشخصات فنی این کامپیوتر بدون کیس می‌توان به پردازنده Core i5 اینتل، کارت گرافیک انویدیا GeForce مدل GT640M با خروجی HDMI و قابلیت پخش تصاویر به صورت 3 بعدی و ورودی MHL برای استفاده کردن از تلویزیون به عنوان مانیتور اشاره کرد.

ال‌جی، در این کامپیوتر بدون کیس جدید، اپلیکیشن پیام‌رسان اختصاصی خود را به طور پیش‌فرض نصب کرده که به کاربر امکان تماشای تلویزیون در حین چت کردن را می‌دهد.

در سری تلویزیون‌های جدید این کمپانی نیز قابلیت‌های تصویر-در-تصویر، تغییر نسبت‌های تصویری به 16:9 و 5:9 و پخش تصاویر ضبط شده به صورت اچ‌دی توسط گوشی‌های هوشمند وجود دارند.

قیمت این سری از کامپیوتر‌های بدون کیس ال‌جی چیزی بین 1,315 و 2,021 دلار و قیمت سری تلویزیون‌های جدید نیز برابر با 609 دلار می‌باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات