ال جی صفحه نمایش OLED پلاستیکی و انعطاف پذیر خود را در SID 2013 به نمایش می‌گذارد

دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
ال جی خود را برای نمایشگاه تخصصی نمایشگر SID که در ونکور برگزار می‌شود، آماده می‌کند. این کمپانی کره‌ای قصد دارد علاوه بر نمایش تلویزیون 55 اینچ منحنی شکل OLED، یک صفحه‌نمایش 5 اینچ OLED منعطف را نیز به نمایش بگذارد. این صفحه‌نمایش برای استفاده در تلفن‌های هوشمند ساخته شده و جنس آن از پلاستیک نشکن است.
تبلیغات

صفحه‌نمایش OLED جدید ال جی که برای تلفن‌های هوشمند طراحی شده، به‌راحتی خم می‌شود و ازآنجاکه جنس آن از پلاستیک خاصی است به‌راحتی شکسته نمی‌شود. اگر این OLEDها به تلفن‌های هوشمند راه یابد، دیگر شاهد شکستگی صفحه‌نمایش گوشی‌ها نخواهیم بود.

ال جی علاوه بر این، قصد معرفی دو پنل اکسید TFT در سایز 5 و 7 اینچ را نیز دارد. حاشیه دور این صفحه‌های نمایش به 1 میلی‌متر کاهش یافته تا در تلفن‌های هوشمند با حاشیه بسیار بسیار باریک مورد استفاده قرار گیرند. هر دو این صفحه‌های نمایش بسیار سبک هستند و مصرف بسیار پایین‌تری نسبت به LCDهای فعلی دارند.

ال جی همچنین قصد نمایش گذاشتن یک نمایشگر 14 اینچ با رزولوشن بسیار بالای 2560 در 1440 پیکسل را نیز دارد که بازار لپ تاپ‌ها را هدف گرفته است. علاوه بر اینها صفحه‌های نمایش مناسب لوازم خانگی مانند یخچال‌ یا خودروها نیز در نمایشگاه SID 2013 به نمایش در خواهند آمد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات