ویژگی Active Display گوشی موتو ایکس موتورولا، اکنون قابل استفاده در تمام دستگاه‌های مبتنی بر اندروید نسخه 4.3

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
Active Display، یکی از جالب‌ترین و در عین حال کاربردی ترین ویژگی‌های گوشی موتو ایکس است. این ویژگی که صفحه نمایش را به طور خودکار برای نمایش اطلاعیه‌ها و اعلانات مهم روشن می‌کند، اکنون در غالب یک اپلیکیشن برای تمامی دستگاه‌هایی که تحت نسخه 4.3 از سیستم عامل اندروید کار می‌کنند، عرضه شده است.
تبلیغات

هر زمان که تولید کنندگان، برای دستگاه‌های خود یک نرم افزار جدید طراحی و عرضه می‌کنند، همواره فردی یافت می‌شود که آن نرم افزار را به طور کامل و یا تقریبا کامل، شبیه سازی کرده و آن‌را در فروشگاه گوگل پلی در دترس تمامی علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

این موضوع، در مورد گوشی موتو ایکس موتورولا نیز کاملا صدق می‌کند. به تازگی یک توسعه دهنده مستقل، ویژگی Active Display این گوشی را برای دارندگان دستگاه‌های اندرویدی شبیه سازی نموده و آن‌را در فروشگاه گوگل پلی برای دانلود در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

اپلیکیشن ActiveNotifications، نام این اپلیکیشن است که توسط یکی از اعضای وب‌سایت XDA-Developers به نام niko001 طراحی و ساخته شده است.

این اپلیکیشن از قابلیت‌های سرویس Notification Listener که گوگل به تازگی به جدیدترین نسخه از اندروید، اضافه نموده است، استفاده می‌کند. ActiveNotifications، دقیقا همان کاری را می‌کند که Active Display در گوشی موتوایکس انجام می‌دهد.

هنگامی که یک پیام جدید مانند پیامک یا پست الکترونیک دریافت می‌کنید، صفحه نمایش به طور خودکار روشن شده و بخشی از پیام را به شما نمایش می‌دهد، همچنین امکان باز کردن گوشی و مشاهده پیام از طریق همین اپلیکیشن وجود دارد.

active-notifications-screenshot

همچنین درست همانند موتو ایکس، ActiveNotification نیز هنگامی که دستگاه اندرویدی شما داخل جیب شماست، صفحه نمایش را روشن نمی‌کند.

این اپلیکیشن تنها بر روی اندروید نسخه 4.3 کار می‌کند. چنانچه تمایل دارید تا از ActiveNotifications بر روی گوشی یا تبلت خود استفاده کنید به اینجا مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات