لانچر Google Now برای تمامی ابزار‌های نکسوس و نسخه‌های گوگ‌پلی ابزارهای اندرویدی منتشر شد

پنج‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
مدت مدیدی بود که علاقمندان به سرویس Google Now‌ در انتظار انتشار لانچر مختص این سرویس بودند. غول جستجو هم‌اکنون این لانچر را منتشر کرده است؛ اما استفاده از آن فقط برای ابزار‌های نکسوسی و همچنین نسخه‌‌های ‌گوگل‌پلی سایر تلفن‌های‌هوشمند و تبلت‌ها امکان‌پذیر است. لازم‌به‌ذکر است که این ابزار‌ها نیز درصورتی قادرند از این لانچر استفاده کنند که از اندروید 4.4 کیت‌کت استفاده نمایند.
تبلیغات

این لانچر نیز پیش از این با نام Google Experience به‌همراه نکسوس 5 در ماه اکتبر به بازار عرضه شد. هرچند این لانچر از امکانات خارق‌العاده‌ای برخوردار نیست، اما افزونه‌های موجود برای آن امکانات بسیار کاربردی و خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در طی ماه‌های اخیر شاهد عرضه‌ی نسخه‌های سفارشی شده‌ی این لانچر بودیم که هیچ‌یک رسماً توسط گوگل عرضه نشده بودند. اما از این پس کاربران قادرند تا لانچر رسمی منتشر شده توسط گوگل را استفاده کنند؛ هرچند فعلاً این امکان برای دارندگان ابزار‌های نکسوسی و سایر ابزار‌های گوگل‌پلی فراهم است که از آخرین نسخه‌‌ی سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کنند.

در صورتی که یکی از ابزار‌های نکسوسی یا نسخه‌های گوگل‌پلی سایر ابزار‌های‌هوشمند غیر از نکسوس 5 را در اختیار دارید، می‌توانید لانچر جدید معرفی شده را از فروشگاه پلی‌استور دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات