ZTE در MWC 2014 از گوشی اندرویدی Grand Memo II LTE و و یک گوشی دیگر با سیستم‌عامل فایرفاکس رونمایی خواهد کرد

سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
مطالعه 3 دقیقه
با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به کنگره جهانی موبایل بارسلونا هستیم، ZTE اطلاعاتی را در خصوص آنچه برای این رخداد تدارک دیده است منتشر نموده که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. با وجود اینکه در حال حاضر تمامی جزئیات را در اختیار نداشته و باید تا شروع به کار همایش منتظر بمانیم، گفته شده است که ZTE برنامه دارد آخرین گوشی هوشمند عظیم‌الجثه خود را تحت نام Grand Memo II LTE و با صفحه‌نمایش 6 اینچی معرفی کند که جانشین Grand Memo خواهد شد. این شرکت همچنین طی این رخداد از آخرین گوشی هوشمند مبتنی بر فایرفاکس خود نیز با نام Open C رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

 در بخش نرم‌افزار نیز ZTE  آخرین نسخه رابط کاربری خود برای اندروید با نام MiFavor 2.3 معرفی خواهد کرد. در حال حاضر جزئیات بخصوصی درباره این نرم‌افزار جدید ارائه نشده است اما امیدواریم در این نسخه شاهد همگرایی بیشتری در تجربه رابط کاربری این دستگاه‌ها باشیم چرا که نسخه پیشین رابط کاربری این شرکت حتی در دستگاه‌هایی که بطور همزمان عرضه شده بودند تفاوت‌ها و ناهماهنگی‌های فراوانی را به رخ می‌کشید.

ZTE هم‌اکنون نیز مهم‌ترین دستگاه‌های خود را با نام‌های Nubia 5S و 5S Mini برای عرضه در نیمه اول سال جاری میلادی آماده نموده که آن‌ها را در نمایشگاه CES 2014 رونمایی کرده بود. با این وجود به نظر می‌رسد این شرکت برای کنگره جهانی موبایل نیز دست خالی نباشد.

ZTE که یکی از تولیدکنندگان دستگاه‌های هوشمند است مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند سطح بالا و محصولات خلاقانه را در نمایشگاه موبایل 2014 رونمایی خواهد کرد که تمامی این محصولات بر ارائه تجربه کاربری برتر تمرکز دارند. این کمپانی از دستگاه فوق باریک خود با نام Grand Memo II LTE و با صفحه‌نمایش 6 اینچی رونمایی خواهد کرد که با همراهی  یکی از اولین دستگاه‌های مبتنی بر نسخه 1.3 سیستم‌عامل فایرفاکس با نام ZTE Open C و رابط کاربری جدید MiFavor 2.3 در طول همایش در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

آدام زنگ، مدیرعامل ZTE Mobile Devices و معاون اجرایی کمپانی ZTE می‌گوید:

در سال جاری ما قصد داریم با مشتریان خود بصورت نزدیک‌تری همکاری کرده و به توسعه دستگاه‌هایی بپردازیم که آن‌ها بدان نیاز دارند؛ ما تلاش خواهیم کرد که تجربه کاربری برتری را برای مشتریان خود به ارمغان آوریم. کاربران ما، خواهان نوآوری و دستگاه‌های سطح بالا و پرکاربرد بیشتری از ما هستند بنابراین در کنگره جهانی موبایل بارسلونا، این خواسته‌ها را از طریق دو دستگاه قدرتمند جدید جامه عمل خواهیم پوشاند؛ یکی از این دستگاه‌ها، فبلت فوق باریک Grand Memo II LTE با صفحه‌نمایش 6 اینچ و دیگری ZTE Open C خواهد بود که با همکاری موزیلا و تلفونیکا ارائه خواهد شد. ما انتظار داریم که سال 2014 قدرتمندترین سال حضور ما تا کنون باشد و ما مشتریان خود را در قلب هرآنچه انجام خواهیم داد قرار می‌دهیم تا ما را در رسیدن به اهداف مشترک یاری دهند.

علاوه بر موارد مذکور، ZTE دستگاه‌های پیشین خود که تا کنون جوایزی را به خود اختصاص داده‌اند نظیر گوشی هوشمند پرچمدار Grand S II، سری محبوب ZTE Blade، و سری Nubia که شامل مدل‌های جدید Nubia 5S و Nubia 5S mini هم می‌شود به معرض نمایش خواهد گذاشت. سری جدید گوشی‌های Nubia این کمپانی در برخی خرده‌فروشی‌های معتبر آنلاین نظیر Jingdong.com حتی نسبت به برخی گوشی‌های اپل، سامسونگ و نوکیا نیز فروش سریع‌تری را در طی ماه دسامبر و روزهای منتهی به تعطیلات سال نو داشتند. این کمپانی همچنان بر اعلام اینکه محصولاتش تنها به گوشی‌های هوشمند محدود نمی‌شود اصرار داشته و طی کنگره جهانی موبایل پروژکتور ZTE Projector Hotspot خود را که یک مینی پروژکتور و وای‌فای هات‌اسپات را در یک دستگاه جای داده و  برنده جوایزی نیز شده است را با همراهی ساعت هوشمند ZTE Grand Watch در کنگره جهانی موبایل به نمایش خواهد گذاشت. در کنار این محصولات سخت‌افزاری جدید، ZTE از رابط کاربری جدید MiFavor 2.3 خود رونمایی خواهد کرد که تجربه کاربری برتری را برای کاربران موبایل این شرکت به ارمغان خواهد آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات