سرفیس مینی 8 اینچی با صفحه نمایش 1080p و پشتیبانی از ژست‌های حرکتی شبیه به کینکت از راه می‌رسد

چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
نزدیک به یک سال است که شایعات مختلفی پیرامون نسخه 7 یا 8 اینچی تبلت سرفیس مایکروسافت به گوش می‌رسد. حتی از این تبلت به عنوان سرفیس ایکس باکس نیز یاد می‌شد، تبلتی که برای رقابت با کنسول‌های دستی مانند PS Vita برنامه ریزی شده بود. حال شواهد جدیدی از سرفیس مینی به دست آمده که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.
تبلیغات

براساس گزارش WPDang، تبلت سرفیس مینی مایکروسافت از یک صفحه نمایش 8 اینچ با رزولوشن 1080p بهره می‌برد و کاربر قادر است دستگاه را از طریق ژست‌های حرکتی شبیه به آنچه در کینکت ایکس باکس وجود دارد، کنترل کند.

اگر بخاطر داشته باشید شایعاتی پیرامون تبلت 8 اینچی نوکیا با نام Lumia 2020 به گوش می‌رسید که بعدها گزارش شد نوکیا برنامه خود برای ساخت این تبلت را لغو کرده است و شاید دلیل آن تلاش مایکروسافت برای ساخت نسخه کوچک سرفیس باشد.

انتظار می‌رود تبلت سرفیس مینی مایکروسافت به همراه سیستم عامل ویندوز 8.1 و پردازنده Bay Trail اینتل روانه بازار شود. این بدین معناست که سرفیس مینی قادر به اجرای نرم افزارهای کلاسیک سازگار با معماری x86 اینتل خواهد بود.

از طرفی مشخص نیست که مایکروسافت دقیقا به چه منظور قابلیت کنترل تبلت از طریق ژست‌های حرکتی را اضافه نموده است. آیا قرار است از آن در بازی‌ها استفاده شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات