سونی احتمالا جایگزین تلفن Xperia Go/Active را عرضه خواهد کرد

شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
تلفن‌های میان رده Xperia Go و Xperia Active را به خاطر دارید؟ سونی در سال گذشته و تا به امروز در سال   ۲۰۱۴ هنوز تلفن ارزان قیمت ضد آب عرضه نکرده است. حال دی‌جی‌تایمز گزارش نموده که سونی در تلاش است تا تلفن  ضدآب زیر ۳۰۰ دلار تولید کند.
تبلیغات

دیجی‌تایمز به نقل از تولیدکنندگان تایوانی که وظیفه تامین برخی از قطعات تلفن‌های هوشمند سونی را نیز بر عهده دارند، گزارش نموده که سونی سفارش تولید قطعات مورد نیاز برای تلفن‌های هوشمند ضد آب مخصوص بخش میانی و رده پایین بازار را داده است. این موضوع به این معنا است که ممکن است نسخه ضد آب تلفن‌های هوشمند Xperia E1 یا M2 روانه بازار شود یا شاید هم سونی قصد داشته باشد تا تلفن‌های قدیمی خود همچون Xperia Go یا Xperia Active را زنده کند.

قابلیت ضد آب بودن یکی از مزایای کلیدی تلفن‌هوشمند سونی به شمار می‌رفت و سونی با استفاده از این قابلیت نظر مساعد برخی از مشتریان را به سمت محصولات خود جلب می‌نمود. حال که دیگر تلفن‌های هوشمند بازار همچون گلکسی اس ۵ نیز در راستای بکار گیری از این قابلیت در محصولات خود گام برداشته‌اند، سونی می‌تواند با ارایه محصولات ارزان قیمت ضد آب، کنترل بهتری بر این بخش از بازار داشته باشد. بیشترین سود در بازار تلفن‌های هوشمند مربوط به تلفن‌های پرچمدار است، اما تولید تلفن‌های ارزان قیمت می‌تواند به قدرت یک برند در بازار کمک کند و از طرفی ظرفیت تولیدی کارخانه‌های شرکت‌های تولیدکننده همچون سونی را پر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات