گلکسی اس 5 مینی به صفحه نمایش ۴.۴۷ اینچ مجهز می‌شود [بروز شد]

پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این شایعات مختلفی را در باره گلکسی اس ۵ مینی در زومیت خواندید، امروز نیز اطلاعات جدیدی از طریق وب‌سایت Zauba بدست آمده که نشان می‌دهند، نسخه کوچک از پرچمدار امسال سامسونگ به صفحه نمایش ۴.۴۷ اینچ و پردازنده ۴ هسته‌ای تجهیز خواهد شد.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که در وب‌سایت Zauba مشاهده شده، تلفن Galaxy S5 Mini با نام مدل SM-G800 روانه بازار جهانی خواهد شد. پیش از این در وب سایت فلاند سامسونگ این تلفن با نام مدل SM-G800F رویت شده بود.

براساس اطلاعاتی که اخیرا بدست آمده تلفن گلکسی اس ۵ مینی به صفحه نمایش ۴.۴۷ اینچ مجهز خواهد شد. این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED است و از رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به گلکسی اس ۵ مینی می‌توان به پردازنده Snapdragon 400، حافظه رم ۱.۵ گیگابایت و حافظه ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت اشاره کرد. در قسمت پشت این دستگاه یک دوربین ۸ مگاپیکسل و در قسمت جلو نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسل جای داده شده است. این تلفن همچنین به باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود گلکسی اس ۵ مینی نیز همچون نسخه برادر بزرگ‌ترش گلکسی اس ۵ ضد آب و ضد گرد و غبار خواهد بود و از استاندارد IP67 پشتیبانی خواهد کرد.

بروز رسانی:

اکانت توییتر evleaks@ تصویر تازه‌ای از تلفن گلکسی اس ۵ مینی را منتشر کرده است. براساس این تصویر، نسخه کوچک گلکسی اس ۵ با نام Galaxy S5 Dx به زودی رونمایی خواهد شد.

s5-mini-dx-leak

بروز رسانی:مشخصات فنی گلکسی اس ۵ مینی در وب سایت بنچمارک GFXBench ثبت شده است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش ۴.۸ اینچ با رزولوشن 720p، دوربین ۸ مگاپیکسل، پردازنده Snapdragon 400 است. مدل این تلفن نیز SM-G800H ذکر شده است. از آنجایی که این تلفن با مدل‌های مختلف و مشخصات فنی نسبتا متفاوتی فاش شده است، احتمال دارد که سامسونگ چند مدل گلکسی اس ۵ مینی را در بازارهای مختلف جهانی عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات