رونمایی از ساعت هوشمند 2 Galaxy Gear در CES 2014 و گلکسی اس 5 در MWC 2014

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
تا شروع نمایشگاه CES 2014 فقط 4 روز باقی مانده است و هنوز دقیقا نمی‌دانیم که کمپانی‌های مطرح همچون سامسونگ، قصد معرفی چه محصولاتی را در آن دارند. اما امروز این کمپانی کره‌ای در پستی که در وب‌لاگ Samsung Tomorrow منتشر نموده، سرنخ‌های از یک ابزار پوشیدنی داده است. همچنین شواهد تازه‌ای بدست آماده که نشان می‌دهند، جایگزین Galaxy S4 نیز در نمایشگاه MWC 2014 که بهمن ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ در بلاگ خود به موارد عمومی که قرار است در نمایشگاه به آن پرداخته شود، اشاره نموده است، اما در پاراگرافی با عنوان سامسونگ در CES 2014 اشاراتی به گلکسی Gear گردیده و در کنار آن به مفهوم تازه‌ای از خانه هوشمند پرداخته شده است.

بازار ابزارهای پوشیدنی در حال رشد است و مفهوم خانه هوشمند نیز مجددا بر سر زبان‌ها افتاده است. در CES منتظر محصولات خلاقانه‌ای باشید که در آینده مورد استفاده قرار خواهند گرفت.سامسونگ در بلاگ Samsung Tomorrow

بسیاری بر این باورند که این جملات به معنی معرفی نسل دوم گلکسی‌گیر و شاید هم یک محصول پوشیدنی جدید باشد. البته برخی دیگر نیز زمان معرفی Galaxy Gear 2 را نمایشگاه MWC 2014 اعلام می‌کنند.

نسل اول ساعت هوشمند سامسونگ از جنبه‌های مختلف از جمله طول عمر باتری کم یا دوربین ناکارآمد مورد نقد کارشناسان قرار گرفت و از این رو انتظار می‌رود کمپانی کره‌ای سازنده آن با وجود اینکه تنها حدود سه ماه از عرضه این محصول می‌گذرد، نسل آینده آن را به زودی معرفی کند.

در گزارش دیگری که توسط یک رسانه کره‌ای به نقل از مدیر ارشد بخش طراحی استراتژیک سامسونگ، دانگ هون، منتشر شده است، این کمپانی قصد دارد، تلفن گلکسی اس 5 را در کنگره جهانی موبایل (MWC) که در بهمن ماه برگزار می‌گردد، رونمایی کند.

گفته می‌شود که سامسونگ در نسل بعدی پرچمدار خود از بدنه فلزی به جای پلاستیک بهره خواهد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات