ادوبی نرم‌افزار Photoshop Express خود را برای اندروید بازنویسی کرد

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
ادوبی اپلیکیشن Photoshop Express خود را که یک برنامه‌ی رایگان به منظور ویرایش تصاویر با تکنولوژی‌های ادوبی، و اشتراک‌گذاری‌ آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف از جمله فیسبوک، توئیتر، تامبلر و ادوبی ریوال است، با تغییرات اساسی مجددا پیاده‌سازی کرد.
تبلیغات

 نسخه‌ی 2.0 این برنامه به کلی یک اپلیکیشن جدید محسوب می‌شود که از پایه بطور مجدد برای اندروید پیاده‌سازی و ساخته شده است. لازم به ذکر است که این نسخه از اندروید 4.4 کیت‌کت نیز به خوبی پشتیبانی می‌کند. ادوبی می‌گوید که از این پس کاربران اندروید خواهند توانست با سرعتی بیشتر از قبل، نسبت به دسترسی و پردازش تصاویر ذخیره شده در کارت حافظه‌ی SD خود اقدام نمایند.

این اپلیکیشن همچنین به یک موتور پردازش تصویر جدید مجهز شده که برای اولین بار است که بر روی اندروید پیاده‌سازی می‌شود. ادوبی مدعی است که این موتور جدید، بازده، عملکرد و قابلیت بیشتری را برای مدیریت و اجرای فایل‌ها با اندازه‌ی بالا فراهم خواهد کرد. هم‌اکنون فیلترهای تک لمسی و بهبود در بخش‌هایی نظیر Crop کردن، کاهش قرمزی چشم و تصحیح خودکار راه خود را به این برنامه باز کرده‌ و به سادگی در دسترس هستند. کاربرانی که به امکانات بیشتری برای ویرایش تصاویر خود نیاز  دارند هم می‌توانند از طریق منوی Corrections، به کنترل‌های مورد نیاز برای کنتراست، های‌‌لایت‌ها، سایه‌ها، گرما و ته‌رنگ دسترسی داشته باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات