و سرانجام iOS 7 جیلبریک شد!

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نزدیک به سه ماه از انتشار نسخه هفتم سیستم‌عامل اپل می‌گذرد. سه ماه بسیار طولانی برای طرفداران جیلبریک. کسانی که بدون یک iOS جیلبریک شده نمی‌توانند از گجت خود به حد کافی لذت ببرند. مثل همیشه فشار زیادی برای تیم قدرتمند evad3rs وارد شده بود. اما سرانجام evad3rs موفق شد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

برخلاف بارهای قبل که evad3rs به طور مرتب روند جلیبریک را به اطلاع علاقمندان می‌رساند، این بار تا انتشار خبر جیلبریک هیچ چیزی از تیم evad3rs شنیده نشد. در این میان شایعه سرقت بخشی از اطلاعات جیلبریک از تیم و فروش آن به یک خریدار ناشناس مسأله جالب‌تر نیز کرده بود البته این شایعه مدتی بعد توسط یکی از اعضای تیم رد شد. ولی به نظر می‌رسد که در آستانه انتشار iOS 7.1 تیم evad3rs به کار خود سرعت بخشیده است.

و سرانجام iOS 7 جیلبریک شد!

حالا زمان لذت بردن از ابزارهای و توییک‌های Cydia فرا رسیده است. توصیه ما این است که تا نهایی شدن جیلبریک و رسیدن به یک نسخه پایدارتر شکیبایی کنید.

باید به تیم evad3rs نیز تبریک گفت چرا که iOS 7 با نسخه‌های پیشین بسیار تفاوت دارد و همین مسأله باعث شده بود که خیلی‌ها انتظار زمان بیشتری برای جیلبریک شدن iOS 7 را در ذهن داشتند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات