شایعات جدید مبنی بر عرضه Gear Glass سامسونگ به همراه گلکسی نوت 4

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد رقیب سامسونگی Google Glass‌ به بیرون درز کرده و به تازگی گزارشی منتشر شده که شرکت سامسونگ درصدد است تا این محصول خود را در ماه سپتامبر (شهریور) و در جریان رویداد IFA برلین به همراه گلکسی نوت 4 معرفی نماید.
تبلیغات

این شایعه زمانی قوت می‌گیرد که به یاد آوریم سامسونگ اولین ساعت هوشمند خود را در کنار گلکسی نوت 3 معرفی کرد و شاید حالا قصد داشته باشد تا اولین عینک هوشمند خود را به همراه پرچمدار جدید خود یعنی فبلت گلکسی نوت 4 معرفی نماید. طبق گزارش Business Korea عینک هوشمند سامسونگ درست مثل Gear2 و Gear Neo از سیستم عامل تایزن استفاده می‌کند.

اگرچه سامسونگ اقدام به ثبت چندین پتنت در مورد عینک‌های هوشمند کرده است ولی هنوز اطلاعات زیادی در مورد عینک هوشمند جدید سامسونگ که به اعتقاد برخی Gear Glass نام خواهد داشت، منتشر نشده است.

بر اساس آخرین پتنت مشاهده شده، این عینک با Google Glass متفاوت خواهد بود و از گوشی بلوتوثی و فناوری پیشرفته Head-up display بهره خواهد برد. البته اگر به یاد داشته باشید، پیش از این یکی از مقامات رسمی شرکت سامسونگ اعلام کرده بود:

این شرکت برنامه‌ای برای توسعه عینک‌های هوشمند ندارد چرا که سامسونگ تمایلی برای تبدیل مردم به آدم آهنی ندارد.

بنابراین هنوز هم وجود عینک هوشمند سامسونگ در هاله‌ای از ابهام است. نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ وارد عرصه‌ی عینک‌های هوشمند می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات