زوم اپ: جاده خاکی

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
مطالعه 3 دقیقه
تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی بدون اپلیکیشن عملا بدون استفاده‌اند. اما در سوی دیگر اپلیکیشن‌های بی کیفیت و ضعیف نیز می‌توانند تجربه‌ی کار با یک محصول خوب را به کلی ویران کنند. پس چگونه از میان صدها برنامه و بازی که روزانه معرفی می‌شوند، بهترین‌ها را پیدا کنیم؟ ما در زوم اپ سعی می‌کنیم هر هفته بهترین اپلیکیشن‌های معرفی شده را گلچین کرده و در اختیارتان بگذاریم، هرچند از خود شما هم غافل نشدیم. زوم اپ این هفته را از دست ندهید.
تبلیغات

 1- Asphalt 8

یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده با موضوع مسابقات رانندگی که هیجان را به اوج می‌رساند. مجموعه‌ی کاملی از ماشین‌های برترین برند‌های خودرو سازی از قبیل پاگانی، لامبورگینی، فراری، مک لارن و ... به نسخه‌ی جدید آسفالت آورده شده‌اند و 9 محیط متفاوت و گیم پلی جدید، لذت بازی را دوچندان می‌کند. حالت بازی چند نفره هم بسیار جذاب و رقابتی طراحی شده است.

asphalt 8

حجم: 884 مگابایت/ قیمت: 0.99 دلار/ دانلود از اپ استور | گوگل پلی | ویندوز فون Asphalt 7

2-  Bastion

این بازی خیلی هم جدید نیست، اما یک شاهکار واقعی است. عناصر بصری و جلوه‌‌های گرافیکی فوق العاده آن، به همراه موسیقی عالی باسشن را به یک عنوان بسیار خوب تبدیل کرده‌اند. یک گوینده، داستان را همزان با پیشروی شما در مراحل، روایت می‌کند و امکانات نقش آفرینی بازی نیز بسیار خوبند. باسشن از جمله عناوینی است که تا بازی نکنید به زیبای‌اش پی نخواهید برد. پس وقت را تلف نکنید و همین الان دست به کار شوید.

mzl.ffqiobla.480x480-75

حجم: 568 مگابایت/ قیمت: 4.99دلار/ دانلود از اپ استور

3- Fun Sounds

این اپلیکیشن بیش از 1.5 میلیون بار از بازار برنامه‌های ویندوز فون دانلود شده است. مجموعه‌ای از صداهای گوناگون، بامزه یا گاها آزار دهنده که به گفته‌ی سازندگانش، برای هر کس چیزی در آستین دارد. 

55f9bf71-bdb2-4351-afa8-8922c42b1f7e

حجم:7 مگابایت/ قیمت: رایگان/ دانلود برای ویندوز فون

1 + 3- FiFA 13 By EA Sports

زومیتی‌های ورزش دوست و عاشق فوتبال، دست به دست یکدیگر دادند تا اپ منتخب این هفته فیفا 13 ساخت شرکت الکترونیک آرتز باشد. اطلاعات به روز لیگ‌های فوتبال، گرافیک عالی و گیم پلی بهبود یافته، فیفا 13 را به بهترین بازی فوتبالی iOS و ویندوز فون تبدیل کرده است. متاسفانه نسخه‌ی 13هم فیفا را برای اندروید نیافتیم و کاربران باید به همان نسخه‌ی 12 اکتفا کنند. 

screen568x568

حجم: 1480 مگابایت/ قیمت: 6.99 دلار/ دانلود اپ استور | ویندوز فون مارکت | گوگل پلی (نسخه‌ی 12)

برای هفته‌ی بعد، اپلیکیشن‌های پیشنهادی خود را به آدرس app [at] zoomit.ir ارسال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات