زوم‌اَپ: با FIVB World Volleyball مسابقات والیبال قهرمانی جهان را از آیفون خود تعقیب کنید

یک‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از کسب مقام چهارم مسابقات لیگ‌جهانی والیبال توسط تیم ملی والیبال کشورمان، حال دوباره نوبت به تجربه‌ی دیگری از هیجان با تماشای مسابقات والیبال رسیده است. از امروز شاهد آغاز مسابقات جهانی والیبال در لهستان با بازی ایران و ایتالیا خواهیم بود. در ادامه به معرفی اپلیکیشن رسمی فدراسیون جهانی والیبال، FIVB World Volleyball خواهیم پرداخت. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید از ساعت ۱۵:۳۰ امروز و با بازی تیم ملی کشورمان و ایتالیا مسابقات قهرمانی جهان در لهستان آغاز خواهد شد. فدراسیون جهانی والیبال اپلیکیشنی اختصاصی دارد که با استفاده از آن به انتشار اخبار روزانه و همچنین پوشش انواع مسابقات و گردهمایی‌های خود می‌پردازد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان به بررسی برنامه‌ی مسابقات، تیم‌ها و همچنین پروفایلی از بازیکنان پرداخت که اطلاعاتی از بازیکنان تیم‌ها را به‌همراه اطلاعاتی از خود تیم‌ها، سابقه و مربیان آن‌ها ارائه می‌دهد. از جمله‌ی قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به دریافت آخرین اخبار و توئیت هر یک از تیم‌های حاضر در مسابقات، جدول نتایج آنلاین، رنکینگ تیم‌های والیبال جهان اشاره کرد.

FIVBInt

این اپلیکیشن همچون سایر اپلیکیشن‌های رسمی فدراسیون‌ها بصورت رایگان در اختیار علاقمندان قرار گرفته است، هرچند باید به این نکته نیز اشاره کرد که تنها کاربران آیفون و آیپد قادرند از این امکان بهره‌مند شوند، چراکه FIVB این اپلیکیشن را برای iOS منتشر ساخته است. اما خبر خوش اینکه وب سایت فدارسیون والیبال امکانات متنوع از جمله گزارش زنده از مسابقات را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و می‌توانید از این وب سایت نیز استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات