گزارش زومیت از کنفرانس خبری Elite Group در مقرر سازگار ارقام

دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
روز گذشته شرکت سازگار ارقام با همکاری Elite Group کنفرانس خبری را با حضور برخی از مدیران ارشد هر دو شرکت و اصحاب رسانه برگزار کرد و در آن به معرفی برخی از مادربردهای ECS و فناوری‌های بکار رفته در آن‌ها پرداخت.
تبلیغات

الایت گروپ یک کمپانی تایوانی تولید کنند محصولات الکترونیکی است که پس از ایسوس، گیگابایت، Asrock و MSI در رتبه پنجم بزرگ‌ترین تولید کنندگان مادربورد در دنیا قرار گرفته است. این کمپانی قطعات مورد نیاز برخی از محصولات کمپانی‌های مطرح همچون IBM را تامین می‌کند.

مراسم با صحبت‌های الیسون ینگ، مدیر بازاریابی الایت گروپ در ایران آغاز شد. او ابتدا به معرفی کلی شرکت تایوانی تولید کننده مادربوردهای ECS پرداخت و اعلام کرد که این کمپانی در حال حاضر ماهیانه 2 میلیون دستگاه مادربورد تولید می‌کند، اما ظرفیت تولید آن‌ها دو برابر این میزان است. او همچنین اشاره کرد که کمپانی الایت گروپ قادر به تولید سفارشی مادربورد برای مشتریان خود است و به عنوان مثال آن‌ها برای بانک صادرات ایران یک مدل مادربورد ECS را با نوع خاصی از RAID که مورد درخواست بانک صادرات بوده، تولید کرده و در اختیار آن‌ها قرار داده‌اند.

الیسون ینگ در ادامه صحبت‌های خود به معرفی مادربوردهای سری L337 شرکت ECS پرداخت و اعلام کرد این مادربوردها با وجود این که امکانات مشابه مادربوردهای رقیب از گیگابایت یا ایسوس را ارائه می‌کنند، اما قیمت آن‌ها در بعضی مدل‌ها نزدیک به 100 دلار ارزان‌تر است.

ینگ در ادامه به معرفی فناوری Durathon که ترکیبی از دو کلمه Durability و Marathon به معنی دوام و ماراتون (نوعی دو استقامت) است، اشاره کرد و اعلام کرد که بیش از 1,500 آزمایش مختلف بر روی مادربوردهای این شرکت انجام می‌شود تا از نظر دوام و کارایی در بالاترین سطح جای بگیرند.

ECS Gamer

در ادامه کنفرانس کن چن، مدیر دفتر الایت گروپ در ایران به بررسی کیفیت مادربردهای ECS پرداخت و اعلام کرد که مادربوردهای این شرکت قادر به کار در دمای منفی 10 تا 50 درجه سانتی گراد هستند و این در حالی است که مادربوردهای ایسوس و گیگابایت تنها در دمای 0 تا 40 درجه عملکرد قابل قبولی دارند. البته این موضوع کمی بحث برانگیز به نظر می‎‌رسد و تولیدکنندگان دیگر نیز اعداد و ارقام متفاوتی را بیان می‌کنند. اما آقای چن می‌گوید که آن‌ها، مادربردهای خود و رقبا را در شرایط آزمایشگاهی مورد ارزیابی قرار داده و به این نتایج رسیده‌اند.

یکی از فناوری‌هایی که در کنفرانس روز گذشته ECS و سازگار ارقام به آن پرداخته شد، Triple Density PCB نام داشت که فناوری خاص ECS به شمار می‌رود و دوام مادربوردهای ساخت الایت گروپ در شرایط مختلف آب و هوا را بهبود می‌بخشد. به عنوان مثال مادربوردهایی که از این فناوری پشتیبانی می‌کنند، قادرند تا 3 برابر رطوبت بیشتر را نسبت به مادربوردهای معمولی تحمل کنند و از این رو برای استفاده در مناطق مرطوب مانند شمال کشور مناسب هستند. این فناوری مانع ایجاد اتصال کوتاه در بخش‌های مادربورد شده و علاوه بر افزایش طول عمر، مانع اختلات در عملکرد سیستم نیز می‌گردد.

آیا شما تجربه کار با مادربوردهای ECS را دارید؟ تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات