تصاویر مربوط به بدنه پشتی گوشی Huawei P7 و تبلت Mediapad X1 فاش شد [بروز شد]

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی در حال آماده‌سازی پرچمدار جدید سری P گوشی‌های هوشمند خود است. اخیرا تصاویری از این تلفن هوشمند به بیرون درز نموده که در ادامه مطلب آنها را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

«سوفیا» یا Ascend P7 نام پرچمدار بعدی تلفن‌های هوشمند هواوی خواهد بود. تصاویر جدید فاش شده از قاب پشتی این گوشی نشان‌دهنده طراحی زاویه‌دار بدنه این دستگاه است. همچنین بدنه دستگاه دارای طرحی زیبا و دلربا است که می‌تواند به ارگونومی آن نیز کمک نماید. محل قرارگیری دوربین و فلش LED همچون P6 در گوشه سمت چپ بالا در نظر گرفته شده ولی جای اسپیکر و شکل آن کاملا تغییر کرده است. در قسمت پایین قاب پشتی دستگاه نوشته نسبتا بزرگی وجود دارد که پشتیبانی این گوشی از شبکه نسل چهارم را فریاد می‌زند! اکثر گوشی‌های تولیدکنندگان چینی از این قابلیت بی‌بهره‌اند و به همین دلیل هواوی مانور زیادی روی این ویژگی داده است.

Huawei-P7-Sophia

انتظار می‌رود P7 هواوی یا همان «سوفیا» مجهز به یک نمایشگر 5 اینچ 1080p، یک پردازنده چهارهسته‌ای HiSilicon با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، 2 گیگابایت حافظه RAM و یک دوربین 13 مگاپیکسل باشد. به نظر می‌رسد که P7 در دو نسخه 4G و 3G با قیمت‌های متفاوت ارائه خواهد شد.

همچنین اخبار دیگری حاکی از آن است که نسخه جدید سری Mate با نام Ascend Mate 2 این بار با پردازنده کوالکام روانه بازار خواهد شد.

بروزرسانی:

هواوی علاوه بر گوشی‌های مذکور تبلت MediaPad X1 را نیز روانه بازار خواهد کرد. تصاویر مربوط به این تبلت هفت اینچی که گفته می‌شود از نکسوس 7 جدید سبک‌تر خواهد بود، نیز درز کرده که در زیر مشاهده می‌کنید.

mediapad-x1

مدیاپد جدید از شبکه‌های 3G و LTE پشتیبانی خواهد کرد و امکان تماس تلفنی را نیز دارا است. X1 درست مانند نکسوس مجهز به یک نمایشگر 1920 در 1200 پیکسل خواهد بود و از همان تراشه‌ای بهره خواهد برد که در P7 به کار گرفته شده است. ادعاهایی نیز مبنی بر قرار گرفتن یک دوربین 13 مگاپیکسل در پشت این تبلت وجود دارد که در صورت صحت این محصول را از سایر تبلت های هم‌رده خود جدا می‌کند.

گفته می‌شود که قیمت این تبلت معادل با 200 دلار خواهد بود که بسیار شگفت‌انگیز است. لازم به ذکر است که قیمت نکسوس 7 مجهز به LTE حدودا 350 دلار است!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات