نوکیا نقشه HERE Maps را برای کلیه دستگاه‌های ویندوز 8/RT بصورت رایگان عرضه می‌کند

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
زمانی که نوکیا تبلت Lumia 2520 را با ویندوز RT معرفی نمود، این دستگاه را با نرم‌افزارهای اختصاصی نوکیا نظیر Nokia Storyteller ،Nokia HERE Maps و... غنی کرد. حال کمپانی فنلاندی اعلام کرده است که اپلیکیشن HERE Maps خود را بصورت رایگان برای تمامی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 8/RT از طریق Windows Store عرضه خواهد نمود
تبلیغات

 HERE Maps یک راه‌حل جامع نقشه است که نقشه‌های وکتور، سه‌بعدی و ماهواره‌ای، نقاط مهم، جستجو و مسیریابی را در ترکیب با خود دارد. همچنین همانند آنچه بر روی دستگاه‌های Lumia فراهم است می‌توان با این اپلیکیشن نقشه‌ها را برای استفاده‌های بعدی بصورت آفلاین ذخیره کرد. نوکیا در آخرین نسخه این برنامه به بهبودها و ویژگی‌های جدیدی اشاره کرده است. اولین بهبود در خصوص سرعت است که از این پس نقشه‌های آفلاین با نهایت سرعتی که سیستم شما قادر به پردازش آن باشد بارگذاری خواهند شد که بسیار سریع‌تر از زمانی خواهد بود که از طریق صفحه وب اقدام به مسیریابی نمایید. همچنین بهبودهایی نیز در خصوص سرعت بخش‌های آنلاین صورت گرفته که برای نمونه به لطف بهره‌گیری از بهینه‌سازی‌هایی در رندر و انتقال داده‌ها، صفحه شهرها اکنون با سرعتی چهار برابر حالت پیشین بارگذاری خواهد شد.

ویژگی دوم این است که اکنون می‌توان علاوه بر بهره‌گیری از HERE Maps با صفحه‌لمسی، امکان استفاده از این اپلیکیشن از طریق موس و کیبورد نیز فراهم شده است که برای کاربران PC و دستگاه‌های هیبریدی بسیار مفید فایده خواهد بود.

سوم اینکه در این نسخه شاهد پشتیبانی از آخرین تکنولوژی تصویرگری با رزولوشن بالای تصاویر ماهواره‌ای هستیم. این ویژگی در موارد زوم بالا بسیار کاربردی بوده و جزئیات تصویر به خوبی قابل مشاهده خواهد بود. در نهایت ویژگی‌های بیشتری نیز در این نسخه موجود خواهد بود که برای نمونه می‌توان به ذخیره‌سازی سوابق جستجو و مسیریابی اشاره کرد. در این نسخه می‌توانید مکان‌های مد نظر را بر اساس فاصله‌ای که نسبت به شما دارند یا از طریق شیوه مسیردهی دسته‌بندی و مرتب نمایید. همچنین این اپلیکیشن از ویژگی preloading ویندوز 8.1 بهره می‌برد که امکان اجرای سریع‌تر اپلیکیشن را برای شما مهیا خواهد کرد.

HERE-Maps-Windows-8-21

نقشه HERE Maps در طی روزهای آینده برای ویندوز 8.1 و از طریق Windows Store در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات