گردهمایی کاربران گنو/لینوکس به بهانه انتشار اوبونتو 14.04 است

چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در روز یکم خردادماه شاهد برگزاری گردهمایی کاربران گنو/لینوکس تحت عنوان رویداد ایده آزاد خواهد بود.
تبلیغات

این گردهمایی که به بهانه انتشار اوبونتو ۱۴.۰۴ برگزار می‌گردد، در سه محور مسابقه ایده آزاد، همایش عمومی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود. شرکت در این مراسم رایگان بوده و برای ثبت نام تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه فرصت دارید.

دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در روز یکم خردادماه شاهد برگزاری گردهمایی کاربران گنو/لینوکس تحت عنوان رویداد ایده آزاد خواهد بود. این گردهمایی که به بهانه انتشار اوبونتو ۱۴.۰۴ برگزار می‌گردد، در سه محور مسابقه ایده آزاد، همایش عمومی و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود. شرکت در این مراسم رایگان بوده و برای ثبت نام تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه فرصت دارید.

انجمن علمی گروه کامپیوتر دانشگاه خواجه نصیر و انجمن پارسی اوبونتو طی اقدامی مشترک گردهمایی بزرگی برای کاربران و علاقه‌مندان گنو/لینوکس و جنبش متن باز ترتیب داده‌اند. یکم خردادماه، دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی میزبان مسابقه ایده آزاد خواهد بود. این مراسم از ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۴:۱۵ بعد از ظهر ادامه خواهد یافت.

شرکت در این مراسم رایگان بوده و کاربران با مراجعه به وب‌سایت جشنواره انتشار اوبونتو ۱۴.۰۴ می‌توانند در هر یک از مراسم سخنرانی یا کارگاه‌های آموزشی ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که مهلت ثبت نام تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه اعلام شده، بنابراین اگر علاقه‌مند به حضور در این مراسم هستید فرصت را از دست نداده و همین حالا به www.ofest.ir مراجعه کرده و در دوره مورد نظر خود ثبت نام کنید.

ubuntu-event-1

این جشنواره در سه محور برگزار می‌گردد. محور ایده آزاد با پنج سخنرانی و مسابقه ایده‌ها که در آن به ایده‌های برتر شرکت‌کنندگان هدایای نفیسی اهدا می‌گردد. ایده آزاد Open Ideas رویدادی است برای گیک‌هایی که ایده‌های خود را خلاق و آزادانه پرورش می‌دهند.

ایده‌هایی که می‌خواهند با دیگران به اشتراک بگذارند و با این کار دیگران را با خود همراه کنند. در این رویداد از میان ایده‌های ارسالی پنج سخنران برای حضور در برنامه انتخاب خواهند شد و تنها هشت دقیقه فرصت خواهند داشت در حضور ۲۵۰ نفر مخاطب رویداد و نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌ها ایده‌ی خود را با بهترین شکل مطرح کنند و در پایان با داوری حاضران یک جایزه نفیس دریافت کنند.

محور دوم این گردهمایی، بخش همایش عمومی است که شامل بخش‌های گوناگون در رابطه با نرم‌افزار آزاد و متن باز می‌گردد. محور سوم این رویداد نیز به ورک‌شاپ‌ها و کارگاه‌های آموزشی مربوط می‌شود. قرار است چهار کارگاه به صورت همزمان برگزار شده و علاقه‌مندان باید پیش از پر شدن ظرفیت در کارگاه مورد نظرشان ثبت نام نمایند.

سخنرانان این مراسم عبارتند از دانیال بهزادی از گروه کاربران ایرانی اوبونتو، مهدی حسن‌پور، مدیر سایت اوبونتو پارسی و جادی میرمیرانی، بلاگر.

برای مشاهده جدول زمان‌بندی مراسم، مشاهده کارگاه‌های آموزشی و ثبت نام در این گردهمایی می‌توانید به وب‌سایت مسابقه ایده آزاد مراجعه نمایید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات