گزارش «اختصاصی زومیت» از غرفه‌ «Panasonic» در نمایشگاه CES 2014

جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۱
مطالعه 9 دقیقه
در ادامه‌ی گزارش‌های اختصاصی تیم زومیت و گزارش‌گر آن از نمایشگاه CES 2014، این‌بار غرفه‌ی پاناسونیک زیر ذره‌بین زومیت قرار گرفته تا با کنکاش آن، تصاویر مرتبط با همراهی توضیحات لازم، تقدیم شما عزیزان گرامی گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به غرفه‌ی این کمپانی و محصولات عرضه شده توسط آن داشته باشیم.
تبلیغات

تصویر بالا یا به‌عبارتی دیگر، تصویر اصلی این مطلب، نشان‌دهنده‌ی سمت راست ورودی غرفه‌ی پاناسونیک و تصویر زیر گویای سمت چپ ورودی غرفه‌ی پاناسونیک است. و این آغازی است برای سفری دیگر به دنیای فناوری CES با محصولات کمپانی پاناسونیک.

IMG 2199

این ویترین گویای تمامی ابزارهای تولیدی پاناسونیک است که دارای رزولوشن 4K هستند. این محصولات فقط محدود به تلویزیون‌های‌هوشمند پاناسونیک نشده و طیف وسیعی از محصولات را شامل می‌شود که می‌توان به پخش‌کننده‌ها، تبلت‌ها و همانطور که اشاره کردیم، تلویزیون‌های پاناسونیک اشاره کرد.

IMG 2201

تصویر زیر نمایی دیگر از این ابزارها را نمایش می‌دهد که ضخامت کم و باریک‌ بودن این تبلت‌های غول پیکر بسیار جلب توجه می‌کند.

IMG 2202

تصویر زیر نیز نمایی نزدیک از ویترین ذکر شده است که در آن تبلت‌های 20 اینچی پاناسونیک با صفحه‌‌نمایش 4K در آن جلوه‌ی بیشتری دارد. این تبلت‌ها با نام Toughpad 4K performance model معرفی شده و از مشخصات سخت‌افزاری بسیار بالایی بهره می‌برد. برای مثال این تبلت در برخی نسخه‌ها دارای پردازنده‌ی Core i7 اینتل است. همچنین این تبلت‌ها به‌‌همراه ویندوز 8.1 ارائه می‌شوند.

IMG 2203

تصویر زیر متعلق به نمونه‌ی دیگری از تلویزیون‌های 4K‌ تولیدی پاناسونیک است که علاوه بر ارائه‌ی تصویر زیبا و خارق‌العاده، دربردارنده‌ی بلندگویی است که صدایی رسا و دلنشین را پخش می‌کند.

IMG 2205

دو تصویر بعدی متعلق به تالاری است که پاناسونیک درون غرفه‌ی خود ایجاد کرده و این تالار در سمت چپ دارای دیواری مواج است که طیفی از محصولات پاناسونیک روی آن قرار گرفته‌اند تا بازدیدکنندگان به‌راحتی به تمامی این محصولات دسترسی داشته باشند.

IMG 2206

این تصویر نشان‌دهنده‌ی تلویزیون‌های پاناسونیک است که هریک محتوای متفاوتی را نمایش می‌دهند؛ بطوریکه تصاویری از بازی‌های کامپیوتری، انیمیشن و ... برای نمایش قدرت و کیفیت این تلویزیون‌ها، پیش‌روی علاقمندان و بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

IMG 2208

یکی از جالب‌ترین موارد در غرفه‌ی پاناسونیک، دوربین پوشیدنی است که برای ثبت تصاویری مستند و با کیفیت بالا ارائه شده است. رزولوشن 4K و گجت‌های پوشیدنی، دو فناوری پرطرفدار در نمایشگاه CES 2014 بودند که پاناسونیک با ترکیب این دو فناوری، محصول واحدی را به بازار عرضه کرده است.

IMG 2209

دوربین فیلم‌برداری پوشیدنی پاناسونیک با قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K، ارمغان ترکیب این دو فناوری توسط پاناسونیک است که ماحصل آن محصول جالبی از کار در آمده. همانطور که در تصویر نیز مشاهده می‌کنید، این دوربین به تلویزیونی با رزولوشن 4K متصل شده است که بصورت زنده، تصاویر را در این تلویزیون نیز نمایش می‌دهد و تصاویر نمایش داده شده در آن به معنای واقعی کلمه، واقعی است.

IMG 2210

تصویر زیر نیز گویای نمای نزدیکی از این ابزار جالب توجه است. پاناسونیک در نمایشگاه CES 2013 نیز این محصول را ارائه کرده بود؛ لیکن وجه تمایز آن با نمونه‌ی ارائه شده در نمایشگاه امسال، رزولوشن 4K نمونه‌ی کنونی است.

IMG 2212

این تصویر نیز گویای کاربردهای دیگری از ترکیب ابزارهای تولیدی پاناسونیک با کیفیت 4K‌ است که بیش از پیش نشان‌گر شعار پاناسونیک مبنی بر 4K NOT Just TV است.

IMG 2211

تصویر زیر گویای محصولات فوق عریض پاناسونیک با قابلیت Extend است که می‌توان از آنها در تالارهای کنفرانس، استودیوهای تلویزیونی و سایر کاربردهای تجاری استفاده کرد.

IMG 2213

مطمئنا سامسونگ و ال‌جی تنها کمپانی‌های تولیدکننده‌ی تلویزیون‌های خمیده‌ی OLED‌ نیستند و پاناسونیک با نمایش محصولات خود در این زمینه، خود را به عنوان یکی از رقبای قدرتمندحاضر در بازار نشان داد.

IMG 2214
IMG 2216

تصویر زیر متعلق به Toughbook 19 است که در واقع یک تبلت پی‌سی جان‌سخت 10.1 اینچی است. این تبلت قابلیت دید بالایی در محیط‌های پرنور، همچون زیر آفتاب دارد. این تبلت‌پی‌سی از قابلیت‌های اتصال به شبکه‌های 3G و LTE برخوردار بوده و از نسل دوم پردازنده‌ی Core i5 vPro اینتل بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به مقاومت در برابر پرتاب از 2 متری، دوربین 2 مگاپیکسلی، نور کی‌بورد و صفحه‌‌نمایش دو لمسی نام‌برد. پوشش منیزیومی این تبلت‌پی‌سی، آن را در برابر تمامی آسیب‌های احتمالی معصون داشته و آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصارف نظامی و کارگاه‌های ساختمانی می‌کند. لولای این تبلت‌پی‌سی، گویای این مطلب است که می‌توان آن را چرخانده و با خواباندن روی کیبرد، آن را تبدیل به یک تبلت کرد.

IMG 2217

این محصول تبلت‌پی‌سی دیگری از سری ToughBook پاناسونیک یعنی  Toughbook C2 است که رکورد بالاترین عمر باتری را نیز علارغم داشتن صفحه‌ی نمایش 12.2 اینچی با حداقل 14 ساعت عمر باتری، به خود اختصاص داده است. نکته ی جالب در مورد این محصول، زاویه‌ی دید 180 درجه‌ای صفحه‌ی نمایش آن در محیط‌های پرنور است. C2 نیز با مجموعه‌ای از امکانات ارتباطی عرضه می‌شود.

IMG 2222

این محصول تبلت‌پی‌سی دیگری از سری ToughBook پاناسونیک که در کنار تبلت FZ-A1 در سمت چپ و FZ-G1 در سمت راست قرار گرفته است.

IMG 2218

FZ-A1 و FZ-G1 تبلت‌های 10 اینچی سری Toughpad پاناسونیک هستند که شاخص‌ترین امکانات آن‌ها بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های مربوط به رمزگذاری داده‌ها در ارتباطات است. FZ-G1 تبلتی ویندوزی است و صفحه‌‌نمایش 10 اینچی لمسی آن، زاویه‌ی دیدی 180 درجه‌ای را داراست. FZ-A1 نیز تبلتی اندرویدی است که قابلیت استقاده از شبکه‌های 3G داراست و می‌تواند به عنوان هات‌اسپات نیز عمل کرده و از 5 ابزار مختلف در این حالت پشتیبانی می‌کند.

IMG 2221

دوربین DMC-GH3BODY از سری لومیکس است که واکنش سریع و بالاترین کیفیت تصویر در عکاسی و فیلم‌برداری از قابلیت‌های این دوربین است.

IMG 2223

 و نمایی از لنزهای مورد استفاده در دوربین‌های سری لومیکس کمپانی پاناسونیک در تصویر زیر مشهود است.

IMG 2224

این قسمت نیز به معرفی ابزارهای از پاناسونیک اختصاص داشت که در حوزه‌ی لوازم آرایشی تولید شده است.

IMG 2225

نظر شما در مورد کیفیت غرفه‌ی پاناسونیک در نمایشگاه CES 2014‌ چیست؟ به‌نظر شما کدامیک از محصولات پاناسونیک جذاب‌تر است؟

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات