توسعه‌دهندگان از این به بعد امکان فروش پوسته‌ها و اکستنشن‌های خود در وب‌استور کروم را خواهند داشت

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
گوگل امروز تعدادی تغییر را به نفع توسعه‌دهندگان در Web Store کروم اعمال نموده که انتشار برنامه‌ها در این پلتفرم را جذاب‌تر از پیش خواهد کرد. بزرگترین تغییر مربوط به مواردی می‌شود که می‌توانند در Web Store در معرض فروش گذاشته شوند. از امروز به بعد ممکن است علاوه بر پرداخت برای اپلیکیشن‌ها، برای استفاده از برخی پوسته‌ها و افزونهها نیز مجبور به پرداخت بهای آنها باشید.
تبلیغات

 در صورتی که تعهد به پرداخت اولیه چیزی نیست که شما مایل یا قادر به انجام آن باشید، برای برخی افزونهها دوره آزمایشی رایگان و سیستم‌های عضویت در دسترس خواهد بود و البته گزینه استفاده آزمایشی برای Packaged Appها (بخوانید: اپ‌های کروم که قابلیت اجرای آفلاین دارند) نیز قابل انتخاب است. پیش‌تر طی مطلبی به اطلاع شما رساندیم که گوگل در نسخه جدید مرورگر خود امکان نصب افزونه‌ها بصورت غیرمستقیم را غیرفعال خواهد کرد. این مساله خبر خوشی برای توسعه‌دهندگانی خواهد بود که از اول ماه می اجازه انتشار افزونههای کروم را خارج از Web Store اختصاصی آن برای کاربران ویندوز نخواهند داشت.

این موضوع می‌تواند خبر خوشی برای کاربران نیز باشد. اکنون که توسعه‌دهندگان با امکان دریافت پول انگیزه بیشتری برای فعالیت خود دارند، ممکن است در آینده نزدیک شاهد ارائه پوسته‌ها و افزونههای بیشتر و بهتری برای پلتفرم کروم باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات