با پاوربانک جدید pqi، آشنا شوید

یک‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
زمانی‌که در یک سفر کاری یا خارج از منزل یا محل کار خود هستید یکی از مسائلی که می‌تواند شما را از انجام امور مهم باز دارد خالی شدن شارژ باتری تلفن همراه یا تبلت شما است که برای حل این مسئله محصول جدیدی به‌نام پاوربانک ارائه شده است. پاور بانک درواقع نوعی باتری همراه قابل شارژ است که توسط کمپانی‌های متعددی از جمله pqi تولید می‌شود و تاکنون نیز با استقبال بسیار خوب کاربران ابزارهای موبایل رو‌به‌رو شده است.
تبلیغات

یکی از جدیدترین پاوربانک‌های عرضه شده توسط pqi پاوربانک Power 6000T نام دارد که درواقع نوعی باتری لیتیومی یونی با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت است که می‌توان از آن برای شارژ مجدد ابزارهای موبایل نظیر انواع گوشی موبایل و تبلت استفاده کرد. با فشردن دکمه تعبیه شده روی بدنه این محصول چهار نشانگر LED روی بدنه فعال خواهند شد و می‌توان ازطریق آن میزان شارژ باقی مانده در پاور بانک را مشخص کرد. پیل‌های نصب شده در داخل باتری این محصول و مدارهای داخلی آن به گونه‌ای طراحی و ساخته شده‌اند که ایمنی کامل کاربر را حفظ نمایند و به همین دلیل هیچگونه نگرانی از بابت ایمنی محصول وجود نخواهد داشت.

پشتیبانی از انواع تبلت و گوشی هوشمند

این محصول دارای اینترفیس داخلی USB است و از جریان خروجی 5V/1A پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل نوع ابزار همراه شما (گوشی یا تبلت) تفاوتی نخواهد داشت و با استفاده از Power 6000T می‌توانید به‌راحتی آن را شارژ کنید.

رنگ‌های متنوع

پاوربانک PQI Power 6000T در قالب 5 رنگ متنوع شامل سفید، مشکی، قرمز، آبی و سبز عرضه می‌شود و بهترین انتخاب برای iPhone 5C خواهد بود.

ایمنی بالا

این پاوربانک دارای مکانیزم حفاظتی داخلی از مدارها است که مانع از هرگونه اُورشارژ، تخلیه بار الکترونیکی و تجمع بیش از حد جریان الکتریسیته می‌شود. این پاور بانک همچنین دارای بیمه اطمینان‌پذیری تا 10 میلیون دلار آمریکا است.

نشانگرهای LED

پاوربانک جدید pqi دارای چند نشانگر LED روی بدنه است که شما را از نسبت به میزان شارژ باقی مانده در باتری مطلع می‌سازد.

  • 4 لامپ روشن: به‌معنای آن است که در حدود 75-100 درصد از ظرفیت باتری تکمیل است.
  • 3 لامپ روشن: نشان‌دهنده آن است 50-75 درصد از ظرفیت باتری تکمیل است.
  • 2 لامپ روشن: یعنی حدود 25-50 درصد از شارژ باتری پر است.
  • 1 لامپ روشن: یعنی تنها در حدود 1-25 درصد شارژ در باتری موجود است.

محصولات pgi با گارانتی شرکت داده پردازی متین وارد بازار کشور شده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات