اولین تلفن با بوت دوگانه ویندوزفون ۸ و اندروید از راه می‌رسد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
ویندوز فون و اندروید هر کدام طرفداران خاص خود را دارند؛ برخی نیز از هر دو سیستم‌عامل خوششان می‌آید ولی در نهایت مجبور به انتخاب یکی از این دو می شوند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، می‌توانید تلفن با قابلیت بوت دوگانه اندروید و ویندوزفون را انتخاب کنید.
تبلیغات

ارتباط بین گوگل و مایکروسافت مخصوصاً در دنیای ابزارهای موبایل اصلا خوب نیست؛ اما این موضوع باعث نشده است تا هندی‌ها نسبت به ساخت تلفن با بوت دوگانه اندروید و ویندوزفون اقدام نکنند.

یک تولیدکننده محلی در هند که با نام Karbonn شناخته می‌شود، اعلام نموده تا دو ماه دیگر اولین تلفن با بوت دوگانه را روانه بازار خواهد کرد. آنها توانسته‌اند موافقت مایکروسافت برای ساخت چنین محصولی را دریافت کنند و گواهی مربوط به استفاده از سیستم‌عامل ویندوزفون را دریافت کرده‌اند. نماینده این کمپانی به روزنامه هندی گفته است که از ۶ ماه پیش موافقت مایکروسافت برای ساخت چنین محصولی را کسب کرده‌اند.

هنوز مشخصات سخت‌افزاری دقیق این تلفن‌ اعلام نشده است؛ اما احتمالاً، شاهد یک تلفن میان‌رده و ارزان‌قیمت خواهیم بود که احتمالاً مورد توجه هندی‌ها نیز قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر ویندوز‌فون در کشور هند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و شاید مهم‌ترین دلیل این محبوبیت نیز علاقه شدید مردم این کشور به محصولات نوکیا باشد. از این رو انتظار می‌رود تلفن جدید هندی‌ها که امکان استفاده از اندروید و ویندوزفون را در یک ابزار میسر می‌کند، فروش قابل توجهی داشته باشد.

شاید اگر چنین محصول مورد استقبال مردم هند قرار گیرد، تولیدکنندگان مطرح تلفن هوشمند نیز نسبت به ساخت محصول مشابه اقدام نمایند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات