ال جی رسما از نکسوس 4 سفید پرده برداشت

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
چند روزی بود که شایعات مختلفی پیرامون نسخه سفید رنگ نکسوس 4 به گوش می‌رسید و حالا ال‌جی رسما از آن پرده برداشته است. نکسوس 4 سفید ابتدا وارد هنگ کنگ شده و کمی بعد وارد بازارهای آسیایی، اروپایی و خاورمیانه و شمال امریکا خواهد شد. بدین‌ترتیب از این پس نکسوس 4 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد.
تبلیغات

ال‌جی بالاخره نسخه سفید تلفن محبوب نکسوس 4 را عرضه کرد. نکسوس 4 تلفن پرفروش و محبوب ال جی است که به سفارش گوگل ساخته می‌شود. این تلفن از نظر شکل ظاهری و کیفیت ساخت مشابه اپتیموس جی بوده و به لطف قیمت مناسب و امکانات قابل قبول، به‌شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت. ال جی همواره در پوشش نیاز بازار برای این تلفن با مشکل رو‌به‌رو بود، اما به نظر می‌رسد مشکلات مربوط به تولید انبوه این تلفن تا حدودی مرتفع گردیده و علاوه بر آن نسخه جدیدی از این تلفن نیز روانه بازار خواهد شد.

نکسوس 4 سفید از نظر مشخصات سخت‌افزاری با نسخه اولیه مشکی رنگ تفاوتی نمی‌کند و این تلفن نیز به همراه جدیدترین نسخه اندروید 4.2 یا آبنبات پاستیلی عرضه می‌شود. ال جی هنوز دقیقاً مشخص نکرده که نکسوس 4 جدید با چه گزینه‌هایی برای حافظه ذخیره‌سازی ارائه خواهد شد، اما قرار است این تلفن از فردا ابتدا وارد بازار چین و پس از آن در بازارهای دیگر نقاط جهان موجود شود.

هنوز قیمت دقیق نکسوس 4 سفید مشخص نیست، اما انتظار می‌رود نسخه سفید رنگ کمی گران‌تر از نکسوس 4 مشکی باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات