امتیاز ۳۷٫۰۰۰ برای Xperia Z3 در AnTuTu ثبت شد

دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
تلفن ناشناخته‌ای با نام مدل D6653 در وب‌سایت مربوط به بنچمارک AnTuTu ظاهر شده است که توانسته امتیاز ۳۷٫۱۶۹ را بدست آورد. بسیاری بر این باورند که D6653 همان اکسپریا Z3 سونی است که طی هفته‌های آینده رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

سونی هر ۶  ماه یک پرچمدار جدید را رونمایی می‌کند و از این رو رفته رفته به عرضه اکسپریا Z3 نزدیک می‌شویم. اکسپریا Z2 در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی شد و حالا حدود ۶ ماه از معرفی آن گذشته است. طی روزهای اخیر تصاویری از تلفن‌های Xperia Z3 و Z3 Compact فاش شد و حتی مشخصات فنی منتسب به آن‌ها نیز به بیرون درز کرد.

antiez3

براساس اطلاعاتی که امروز در AnTuTu به ثبت رسیده، تلفن D6653 سونی از اندروید ۴.۴.۴ بهره می‌برد و پردازنده آن نیز Snapdragon 801 MSM8974AC است. پیش از این انتظار می‌رفت که سونی از پردازنده Snapdragon 805 در پرچمدار بعدی خود استفاده کند، اما یا این پردازنده هنوز آماده تولید انبوه نشده یا اینکه نمونه آزمایش شده هنوز نهایی نیست و سونی در نهایت محصول خود را با S805 راهی بازار خواهد کرد. برخی نیز باور دارند که سونی در Xperia Z4 از پردازنده S805 یا S810 بهره خواهد برد.

به هر حال اگر قرار باشد سونی Z3 را با پردازنده مشابه Z2 و شکل و شمایل یکسان روانه بازار کند، آن‌وقت به سختی می‌توان مشتریان را نسبت به خرید این تلفن متقاعد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات