زوم‌اَپ: با CamCard از شر نگه‌داری کارت‌های ویزیت خود خلاص شوید

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
مطالعه 3 دقیقه
استفاده از کارت ویزیت برای ارائه‌ی اطلاعات مختصر در کنار کانال‌های ارتباطی یک کسب و کار یکی از پیش پا افتاده‌‌ترین اموری است که این روزها شاهد آن هستیم، اما آیا وقت آن نرسیده تا سر و سامانی به کارت‌های ویزیت خود بدهیم؟ با استفاده از CamCard می‌توان از شر نگهداری و حمل کارت‌های ویزیت خلاص شد.
تبلیغات

 شاید شما نیز همچون خود من جزو افرادی هستید که علاقه‌ای به حمل وسایل اضافی نداشته و زمانی که برای خارج شدن از منزل آماده می‌شوید سعی دارید در صورت امکان وسایل کمتری را از قبیل کیف‌پول، کلید و هرآنچه منجر به مصرف انرژی شود، همراه خود داشته باشید، هرچند تلفن‌هوشمند جزو این ابزار‌ها نبوده و جزو ملزومات است. در صورتی که چنین نگرشی دارید، پس CamCard اپلیکیشنی برای شما است. این اپلیکیشن برای هر سه پلتفرم تلفن‌های‌هوشمند موجود است و می‌توان از آن بصورت رایگان استفاده کرد.

CamCardInt1

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید اسکنی از کارت‌های ویزیت خود تهیه کنید، اما شاید از خود بپرسید که مزیت استفاده از این اپلیکیشن چیست و این سرویس چه تفاوتی با دوربین گوشی دارد؟ مساله همین جا است. این اپلیکیشن با ثبت تصویری از کارت ویزیت مورد نظر و استفاده از فناوری OCR اطلاعات موجود روی کارت ویزیت را شناسایی کرده و می‌خواند. اطلاعات خوانده شده سپس در فیلدهایی که امکان ویرایش و اضافه کردن اطلاعات دیگری نیز وجود دارد، نمایش داده می‌شود که می‌توان در صورت اشتباه بودن اطلاعات آن‌ها را تغییر داد یا مواردی را که روی کارت نیست، اما دوست دارید وجود داشته باشد، اضافه کنید. در صورت تمایل می‌توانید تصویری از روی دیگر کارت ویزیت را نیز ثبت کنید. اما مهم‌ترین نکته در قسمت ذخیره‌سازی است. CamCard این مکان را می‌دهد تا اطلاعات به‌دست آمده را در دفترچه‌ی تلفن تمامی حساب‌های کاربری که در تلفن‌هوشمندتان وارد کرده‌اید، ذخیره کنید. این دفترچه‌ی تلفن شامل دفترچه‌ی تلفن خود گوشی، سرویس‌های ایمیل، اپلیکیشن‌هایی چون وایبر، واتس‌آپ، اسکایپ و حتی سیم‌کارت می‌شود.

CamCardInt2

هرچند اپلیکیشن CamCard هم‌اکنون از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند و قادر نیست تا اطلاعات کارت‌هایی با رسم‌الخط فارسی را شناسایی کند، اما همچنان می‌توان از این اپلیکیشن برای ذخیره‌ی کارت‌های ویزیت بصورت مدون و ماندگار استفاده کرد. هرچند باید به این نکته نیز توجه کرد که اغلب کارت‌های ویزیت مورد استفاده در کشورمان معمولاً دارای اطلاعاتی نیز به زبان انگلیسی هستند. لازم به‌ذکر است که علاوه بر وجود اپلیکیشن برای ویندوزفون، اندروید و iOS می‌توان از اپلیکیشن‌های موجود برای ویندوز 8 استفاده کرد که با وجود قابلیت همگام‌سازی می‌توان اطلاعات را در پی‌سی نیز مورد استفاده قرار داد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات