مقایسه دوربین تلفن هوشمند OnePlus One با نیکون D3100

سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
قبلا در مورد اولین گوشی شرکت OnePlus خبرهایی در زومیت خوانده بودید. حالا در فاصله دو روز مانده به معرفی رسمی این گوشی تصاویر ثبت شده با دوربین آن به بیرون درز پیدا کرده است. لطفا با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی هوشمند OnePlus one توجه بسیاری از علاقه‌مندان به تلفن‌های همراه را به خود جلب کرده است. شرکت OnePlus در تبلیغات این گوشی بارها تاکید کرده که گوشی One نه تنها از آخرین فناوری‌ها بهره می‌برد، بلکه با قیمت مناسبی نیز به بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند که با شعار «هرگز متوقف نشو» تبلیغات خود را آغاز کرده، فردا به طور رسمی معرفی می گردد. اما در این مقاله نگاه دقیق تری به دوربین این گوشی می‌اندازیم.

اگرچه قبلا نمونه‌هایی از عکس‌های مربوط به دوربین وان پلاس وان را دیده بودیم ولی امروز می‌خواهیم قابلیت‌های دوربین این تلفن هوشمند را نه با دوربین یک گوشی دیگر بلکه با یک دوربین DSLR مقایسه کنیم. دوربین مورد انتخاب ما برای این مقایسه Nikon D3100 است.

در تصاویر زیر  عکس‌های متعلق به این دو دوربین در کنار هم آمده‌اند. کیفیت تصاویر OnePlus One حتی در نور کم فوق‌العاده است. این گوشی هوشمند از حسگر دوربین مدل IMX214 سونی بهره می‌برد. همچنین از سیستم پایدارکننده تصویر موسوم به (+IS) استفاده می‌کند که موجب می شود ویدیوهایی با لرزش کم تهیه نمایید.

لطفا به تصاویر زیر نگاه کنید. به نظر شما کدام‌یک تصاویر بهتری تهیه کرده است؟ وان پلاس وان یا نیکون D3100؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات