آیپد 12.9 اینچی اپل با نام iPad Maxi در سال 2014 و برای رقابت با اولترابوک‌ها وارد بازار می‌شود

سه‌شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
وب سایت کره‌ای ETNews گزارش کرده که اپل در حال طراحی یک آیپد بزرگ با صفحه‌نمایش 12.9 اینچی است که قرار است در سال 2014 وارد بازار شود. در حال حاضر آیپد در سایز 9.7 اینچ و 7.9 اینچ تولید می‌شود و ظاهراً اپل قصد دارد یک آیپد غول پیکر را نیز معرفی کند؛ آیپدی که احتمالاً به کمک داک صفحه‌کلید به لپ تاپ تبدیل خواهد شد و بازار هدفش نیز اولترابوک‌های ویندوزی هستند.
تبلیغات

بسیاری از کاربران به‌دنبال تبلت‌های بزرگ هستند، تبلت‌هایی که کار کردن دراز مدت با آن‌ها ساده‌تر باشد و بتوان از آن‌ها برای انجام امور جدی بهره جست. در این زمینه تولیدکنندگان ابزارهای تحت ویندوز 8 بسیار خوب عمل کرده‌اند و ابزارهای خلاقانه‌ای همچون یوگا لنوو یا ترنسفورمربوک ایسوس را خلق کرده‌اند. حال به نظر می‌رسد که اپل نیز دست به کار شده و قصد ندارد این بخش از بازار را به‌راحتی به ردموندی‌ها واگذار کند.

تا اینجای کار هیچ کمپانی نتوانسته همچون اپل در بازار تبلت‌ها موفق باشد؛ همواره تبلت‌های آیپد اپل، پرفروش و محبوب بوده‌اند. پس بدین‌ترتیب ممکن است اپل در این بخش از بازار نیز موفق شود و رقابت برای مایکروسافت و شرکایش سخت‌تر از قبل گردد.

وب سایت شایعه پراکنی ETNews پیش از این اطلاعات درستی را در رابطه با محصولات آینده اپل منتشر کرده بود و یکی از شایعات این رسانه نیز وجود سنسور اثرانگشت خوان در آیفون 5s است.

به نظر شما اگر اپل یک آیپد 12.9 اینچی را روانه بازار کند قادر به رقابت با اولترابوک‌های لمسی ویندوزی یا ابزارهای هیبریدی تحت این سیستم‌عامل خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات