اعلام آمادگی مایکروسافت برای ورود به بازار فبلت‌ها با ارائه آخرین بسته بروزرسانی برای ویندوزفون

دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
امروز، کمپانی مایکروسافت، سومین و مهم‌ترین بسته بروزرسانی برای ویندوزفون 8 را منتشر کرد، که قابلیت پشتیبانی از صفحات نمایش بزرگ‌تر و با رزولوشن بیشتر به آن اضافه شده است. این اقدام مایکروسافت بدان معنی است که ردموندی‌ها برای ورود به بازار پر طرفدار فبلت‌ها حسابی مصمم هستند. البته باید ذکر کنیم که این نسخه جدید در حال حاضر تنها در دسترس توسعه دهندگان می‌باشد.
تبلیغات

مایکروسافت، در این نسخه بروزرسانی، صفحه شروع را بزرگ‌تر از قبل کرده و به همین دلیل، اکنون تعداد 5 تا 7 عدد کاشی در گوشی‌های مجهز به صفحات نمایش 5 تا 7 اینچ، نمایش داده می‌شوند.

از دیگر ویژگی‌هایی که با این بسته بروزرسانی به ویندوزفون اضافه شده، می‌توان به پشتیبانی این سیستم عامل از پردازنده‌های چهارهسته‌ای اسنپدراگون 800 ساخت کمپانی کوالکام اشاره کرد.

سایر امکانات جدید عبارت‌اند از حالت رانندگی، که نمایش اعلانات را زمانی که کاربر مشغول رانندگی است، محدود می‌کند؛ قابلیت دسترسی موبایل، که مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های جدید است که قابلیت مشاهده فیلم، تصاویر و شنیدن موسیقی را راحت‌تر از قبل می‌نماید. ویژگی بعدی نیز قابلیت به اشتراک گذاشتن اینترنت با استفاده از از دستگاه مبتنی بر ویندوز 8.1 می‌باشد.

هنوز زمان دقیق عرضه این بسته بروز رسانی معرفی نشده است، اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد آن‌را طی چند ماه دیگر برای کاربران معمولی منتشر کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات