آیفون 5s را فراموش کنید، آیفون 6 با صفحه نمایش 5 اینچ 1080p سال آینده عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
مجله ژاپنی Mac Fan ادعا کرده که اخباری از درون اپل بدست آورده که نشان می‌دهند این کمپانی در حال طراحی و آماده سازی آیفون 6 با صفحه نمایش 5 اینچی است.
تبلیغات

پیش از این نیز خبرگزاری‌های معتبر همچون وال‌استریت‌ژورنال و رویترز گزارش نموده بودند که اپل در حال آزمایش چند آیفون مختلف با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر از 4 اینچ است، اما حالا Mac Fan باور دارد که آیفون 6 به یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز می‌شود.

این مجله ژاپنی زمان عرضه آیفون بعدی را سپتامبر 2014 اعلام کرده است.

یکی از محبوب‌ترین موارد در تلفن‌های هوشمند اندرویدی، صفحه نمایش بزرگ 5 اینچ یا بعضا بزرگ‌تر آن‌ها است، از طرفی مدت‌ها است که برخی از طرفداران محصولات اپل از این کمپانی درخواست آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر را دارند. تجربه نشان داده که حتی اپل نیز مجبور است به سمتی که بازار در حال حرکت است گام بردارد، عرضه آیپد با صفحه نمایش 7.9 اینچ و همچنین آیفون با صفحه نمایش بزرگ‌تر از 3.5 اینچ، خود گواهی بر این موضوع است.

اما آیا شما چنین شایعاتی را باور می‌کنید؟ آیا اپل، آیفون با صفحه نمایش 5 اینچی تولید خواهد کرد؟ من تصور می‌کنم اگر اپل نسبت به ارائه آیفون با صفحه نمایش 5 اینچ اقدام کند کار برای تولیدکنندگان تلفن‌های اندرویدی دشوار خواهد شد و همین عامل باعث ایجاد نوآوری و پیشرفت سریع‌تر تلفن‌های هوشمند خواهد شد. شما چطور فکر می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات