بیل گیتس زمان قابل ملاحظه‌ای را صرف کار در مایکروسافت می‌کند

شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
موسس و رئیس هیئت مدیره مایکروسافت هرچند درگیر امور مختلف بشر دوستانه است، اما هنوز مایکروسافت برای او جایگاه ویژه‌ای دارد. بیل گیتس درمصاحبه اخیرش با Financial Times اعلام نموده که بسیار بیشتر از آنچه ابتدا توافق کرده بوده، با مایکروسافت همکاری می‌کند.
تبلیغات

بیل گیتس جای خود را به بالمر داد تا زمان کمتری را صرف مایکروسافت کند و به همراه همسرش در موسسه خیره‌شان به امور انسان دوستانه بپردازد. اما ظاهرا بیل گیتس در حال حاضر شدیدا در حال کار در مایکروسافت است، او در مصاحبه‌ی خود با FT ابراز داشته که این روزها بیشتر وقت خود را در مایکروسافت صرف می کند و مرتبا در جلسات اداری با گروه‌های مختلف محصولات مایکروسافت سپری می‌کند.

او در مصاحبه خود به این موضوع نیز اشاره کرده که با جدا شدن بالمر و اضافه شدن مدیرعامل جدید، او همچنان زمان زیادی را صرف کمک به مدیرعامل جدید خواهد کرد. بسیاری بر این باورند که مایکروسافت تا انتهای سال جاری میلادی، مدیرعامل جدید شرکت را انتخاب خواهد کرد.

بیل گیتس در مصاحبه خود به تلاش‌های اخیرش برای ریشه کنی فلج اطفال در کشورهای جهان سومی سخن گفته است. او در صحبت‌های خود گفته، باور دارد که رسیدگی به سلامت و درمان کودکان در کشورهای جهان سومی به مراتب مهم‌تر از انتقال اینترنت به این کشورها است. گیتس در این باره اذعان داشته:

اگر شما تصور می‌کنید که اتصال به شبکه یک موضوع کلیدی است، این عالی است اما نه از نظر من!
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات