تغییر در زمان‌بندی معرفی گوشی لومیا 1520 نوکیا پس از تصاحب این شرکت توسط مایکروسافت

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
لومیا 1520 با اسم رمز Bandit که هفته‌ها است توجه بسیاری از رسانه‌های فناوری را به خود اختصاص داده، دیرتر از زمان تعیین شده به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

بر طبق گزارشی که توسط خبرگزاری رویترز منتشر شده، بزرگ‌ترین عضو خانواده لومیا که مجهز به صفحه نمایش بزرگتر از 5 اینچ و دوربین 20 مگاپیکسل پیور-ویو می‌باشد، قرار بود اوایل مهرماه امسال به طور رسمی در شهر نیویورک رسما معرفی شود. اما به دلیل قرارداد بزرگی که میان دو کمپانی مایکروسافت و نوکیا بسته شد و منجر به تصاحب کمپانی فنلاندی توسط ردموندی‌ها گردید، برنامه معرفی و عرضه این گوشی چند هفته به تعویق می‌افتد.

مایکروسافت چند هفته پیش اعلام کرد که بخش دستگاه‌ها و سرویس‌های تجاری نوکیا را با پرداخت مبلغ 7.2 میلیارد دلار از آن خود نموده است.

البته لازم به ذکر است که این قرارداد تاکنون به طور کامل انجام نشده، و به همین دلیل نوکیا و مایکروسافت کما فی السابق به صورت دو شرکت مستقل به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.

خبرگزاری رویترز زمان دقیق معرفی گوشی لومیا 1520 را اعلام نکرده، اما بر طبق اطلاعاتی که از طریق حساب کاربری evleaks در وب‌سایت توییتر به بیرون درز کرده، زمان معرفی این محصول جدید، سه شنبه 23 مهرماه، یعنی 4 روز پس از عرضه رسمی ویندوز 8.1 تعیین شده است.

نظر شما در این باره چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات