جان اسکالی، مدیر عامل سابق اپل، برند تلفن هوشمند خود را در هند راه اندازی خواهد کرد

پنج‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۹
مطالعه 1 دقیقه
پس از سود بسیار خوبی که در پی سرمایه گذاری در شرکت سنگاپوری Inflexiopoint نسیب جان اسکالی 74 ساله شد، او تصمیم گرفته تا تجارت جدیدی را در بازار پررونق هند آغاز کند، ساخت تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت تحت برندی که هنوز نامی ندارد و قرار است از ماه آینده شروع به کار کند.
تبلیغات

استقبال از تلفن‌های هوشمند درهند بسیار بالا است و در این میان، محصولات ارزان قیمت و مقرون به صرفه جایگاهی ویژه دارند. این موضوع، انگیزه‌ی بسیاری از شرکت‌های نوپا است تا تجارت خود را در مهد این کشور بپرورانند.

در همین راستا، مدیریت عامل اینفلکی‌پوینت با یکی از افراد خبره‌ی محلی به نام «آجای شامرا» شریک شده تا تجارت تازه‌ای را برپا کند. شامرا از پتانسیل بازارهای داخلی اطلاعاتی جامع دارد و بخوبی مردم هند و سلایق آن‌ها را می‌شناسد. فردی که سابقه‌ی فعالیت در Micromax و HTC را نیز در کارنامه‌ی خود دارد.

در حال حاضر، بخش قابل توجهی از سود بازار، در دست رقبایی پرنفوذ چون موتورولا با Moto G و نوکیا با Lumia 520 و Nokia X است.

نوکیا X، تنها 140 دلار قیمت دارد و در بازه‌ی مورد نظر اسکالی، یعنی 82 تا 244 دلار قرار دارد، لذا بسیار مهم است تا محصولات تازه وارد وی، جایگاه مناسب خود را در بازار پیدا کرده و و از سایر رقبا تمایز یابند. محصولاتی که بر پایه‌ی سیستم عامل اندروید ساخته خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات