پوشش مستقیم زومیت از نمایشگاه CES 2014

سه‌شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
انگار همین دیروز بود که با پوشش اخبار و رویدادهای نمایشگاه CES 2013 در خدمت شما عزیزان بودیم. امسال نیز قصد داریم با انرژی بیشتر پوشش تمام عیاری از بزرگ‌ترین نمایشگاه حوزه فناوری ارایه کنیم، نمایشگاهی که همه ساله در لاس وگاس امریکا برگزار می‌شود و خوشبختانه امسال زومیت نیز نماینده خود را در این نمایشگاه خواهد داشت.
تبلیغات

امسال ما شانس آن را خواهیم داشت تا برخی از رویدادهای نمایشگاه CES 2014 را از نزدیک و از درون خود نمایشگاه برایتان گزارش کنیم. پس علاوه بر گزارش‌های اختصاصی زومیت از غرفه‌ بزرگ‌ترین برندهای دنیا، شاهد نگاه نزدیک‌ زومیت از محصولات برجسته نمایشگاه خواهید بود. این بدین معنا است که امسال قرار است پوشش متفاوتی از نمایشگاه CES را ارایه کنیم.

CES همان مکانی است که اکثر محصولات شاخص الکترونیکی که قرار است در سال جاری میلادی روانه بازار شوند در آن رونمایی می‌گردد. پس اگر مایل هستید تا دید کاملی نسبت به دنیای فناوری در سال پیش رو بدست آورید در فاصله زمانی 6 تا 10 ژانویه یا 16 تا 20 دی ماه همراه زومیت باشید. البته معمولا از چند روز پیش از آغاز نمایشگاه اخبار مرتبط با آن آغاز می‌شوند و طبیعتا در این فاصله زمانی زومیت نیز با سرعت به مراتب بیشتری بروز خواهد شد.

در فاصله زمانی نمایشگاه ما از طرق مختلف سعی در ارایه اخبار به شما عزیزان خواهیم نمود، پس اگر شبکه‌های اجتماعی را برای دنبال نمودن CES ترجیح می‌دهید، زومیت را از روش دلخواه خود دنبال کنید:

پست‌های مربوطبه نمایشگاه با هش‌تگ #ces2014 منتشر خواهند شد.

صفحه اختصاصی زومیت برای نمایشگاه CES از طریق آدرس zoomit.ir/ces/ در دسترس خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات