چرا فیس‌بوک به یک پیام‌رسان احتیاج دارد؟

دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک اکنون بازی جدیدی را برای جذب کاربران بیشتر به راه انداخته: مجبور کردن کاربران به دانلود یک اپلیکیشن اختصاصی برای پیام‌های خصوصی. در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم که اساساً چه نیازی به یک سرویس مجزا برای چت‌کردن وجود دارد و اصلاً هدف اصلی از به راه انداختن چنین بازی‌ چیست؟
تبلیغات

فیسبوک معتقد است وجود دو اپلیکیشن فیسبوکی بهتر از یکی است. طی روزهای آتی، بسیاری از کاربران اپلیکیشن‌ فیسبوک وادار خواهند شد تا برای چت‌کردن با دوستان و سایرین، اپلیکیشن پیام‌رسان این کمپانی را دانلود نمایند. این موضوع دیگر یک قابلیت اختیاری نیست.

اپلیکیشن‌های پیام‌رسان امروزه جایگاه بسیار ویژه‌ای را بین کاربران پیدا کرده‌اند و فیسبوک به هیچ عنوان نمی‌خواهد از غافله عقب بماند. همان‌طور که می‌دانید، این کمپانی اخیراً سرویس پیام‌رسان محبوب واتساپ را خریداری کرد. هفته گذشته نیز اپلیکیشن واتساپ قابلیت برقراری تماس رایگان با استفاده از شبکه وای-فای را به سرویس خود اضافه نمود.

در حال حاضر نمی‌توان اپلیکیشن پیام‌رسان یکپارچه فیسبوک را با اپلیکیشن واتساپ مقایسه نمود؛ اما در آینده نزدیک قطعاً شاهد اتفاقات جالبی در حوزه پیام‌رسانی خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات