سونی در سهماههی پایانی منتهی به سال 2014، 10.7 میلیون دستگاه تلفنهوشمند اکسپریا به بازار عرضه کرده است
سونی در سهماههی پایانی منتهی به سال 2014 میلادی رشدی 700,000 دستگاهی را در عرضهی تلفنهایهوشمند سری اکسپریا به خود دیده است. تلفنهایهوشمند سونی در این مدت به میزان 10.7 میلیون دستگاه تولید و به بازار عرضه شدهاند. این میزان افزایش، در ادامهی روند رو به رشدی است که تلفنهای هوشمند سونی در ماههای پیش از آن نیز براساس آن حرکت کردهاند، هرچند این حرکت روندی آرام و مداوم را دارا است. سونی تا حدودی از دستیابی به پیشبینی خود مبنی بر رسیدن به فروش 42 میلیون دستگاه در پایان سال مالی بازمانده است، هرچند بهاحتمال فراوان این کمپانی به فروش 40 میلین دستگاهی دست خواهد یافت که در مقایسه با 33 میلیون دستگاه سال مالی 2012 میلادی، رشد بسیار خوبی خواهد بود.
اصلیترین استراتژیهای سونی تقویت ابزارهای خانوادهی اکسپریا و در دسترس قراردادن هرچه بیشتر آن از طریق عرضهی نسخههای قراردادی با همکاری اپراتورهای مخابراتی در اقصی نقاط جهان است. هماکنون تلفنهایهوشمند سری اکسپریا شامل طیف وسیعی از تلفنهایهوشمند میشوند که میتوان آن را تهدیدی برای تلفنهایهوشمند عرضه شده توسط سامسونگ عنوان کرد، اما همکاری با اپراتورهای مخابراتی، مخصوصا در ایالات متحده مستلزم تلاشهای فراوانی است. هماکنون بسیاری از تلفنهایهوشمند سونی بصورت آنلاک شده بهفروش میرسند، اما درصورتی که این تلفنهایهوشمند در قالب نسخههای قراردادی عرضه شوند، استقبال از آنها افزیش خواهد یافت.
نظرات