تصاویر منتسب به قاب فلزی گلکسی اس 5 فاش شد

شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
مدتی است که شایعات مربوط به تلفن پرچم دار بعدی سامسونگ به گوش می‌رسد و در برخی از آن‌ها به بدنه فلزی به جای پلاستیکی اشاره شده است. امروز نیز تصاویری از یک فریم فلزی که گفته می‌شود مربوط به Galaxy S5 سامسونگ است به بیرون درز کرده است.
تبلیغات

تا به امروز تمام تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی اس و گلکسی نوت از بدنه پلاستیکی ساخته شده بودند. همین موضوع باعث می‌شود تا هرچند این ابزارها از جنبه‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری شاخص باشند، اما با این وجود حس یک کالای با کیفیت و درجه را به کاربر القاء نکنند. بسیاری از کاربران و علاقمندان سامسونگ نیز از این بابت ابزار ناراحتی می‌کنند و بارها از این کمپانی کره‌ای خواسته‌اند تا پرچم دار خود را با کیفیت ساخت بالاتری ارائه کند. حال به نظر می‌رسد که گلکسی اس 5 پاسخ سامسونگ به منتقدان خواهد بود.

براساس تصاویری که توسط Nowhereelse.fr منتشر شده‌اند، سامسونگ در حال نهایی سازی طراحی تلفن گلکسی اس 5 با بدنه فلزی است و حتی چند تصویر از قاب این تلفن را نیز فاش نموده است.

براساس تصاویر می‌توان متوجه تغییر مکان قرار گیری لنز دوربین از میانه به گوشه تلفن، تغییر مکان جک هدفون از لبه بالا به لبه پایین و فضای کافی برای جای گیری درگاه USB 3.0 اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا نهایتا سامسونگ نسبت به ساخت پرچمدار بعدی خود با بدنه فلزی اقدام خواهد کرد یا خیر. حتی مشخص نیست که اگر بدنه فلزی برای این تلفن در نظر گرفته شود، باز هم قیمت حدود 600 دلاری آن حفظ خواهد شد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات