تصویر نمای جلویی تلفن Moto X لو رفت

یک‌شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
این روزها شایعات فراوان بلای جان تولید کنندگان موبایل شده، یا شاید یک راهکار تبلیغاتی موثر. بهرصورت، تا کنون اطلاعات زیادی از Moto X موتورولا به بیرون درز کرده و اکنون می‌دانیم که این تلفن ممکن است به همراه دو پردازنده و در پاییز معرفی شود. پس از مشاهده این تلفن در دستان اریک اشمیت، حالا نوبت به تصویر جدیدی رسیده که نمای جلویی گوشی را به ما نشان می‌دهد.
تبلیغات

این عکس که توسط سایت اندروید پلیس انتشار یافته است، به تلفن موتو ایکس نسبت داده می‌شود، دستگاهی که تا حد زیادی شبیه نکسوس 4 ال‌جی طراحی شده است.

moto x

نمای شفاف پشت دکمه‌های نرم افزاری که در پایین صفحه تلفن مشاهده می‌شود، ممکن است یکی از ویژگی‌های جدید اندروید 4.3 باشد که احتمالا به همراه این گوشی روانه‌ی بازار  خواهد شد. از آن‌جا که اکنون موتورولا به طور کامل تحت تملک گوگل قرار دارد، می‌توان انتظار داشت که موتو ایکس هم به همراه جدیدترین نسخه‌ی اندروید خام عرضه شود.

اگر این تصویر را در کنار عکس گرفته شده به همراه اریک اشمیت بگذاریم، می‌شود گفت که از هم اکنون با ظاهر و طراحی کلی دستگاه آشنا هستیم. موتورولا یا گوگل، هنوز به طور رسمی زمان مشخصی را برای معرفی موتو ایکس مشخص نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود در ماه پاییز و طی یک کنفرانس ویژه، رسما با مشخصات آن آشنا شویم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات