زوم‌اَپ: Type Writer اپلیکیشنی برای تایپ با ماشین تایپ قدیمی

پنج‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر در بخش زوم‌اپ اپلیکیشنی از بازیگر نام‌آشنای هالیوودی، تام‌هنکس با نام Hanx Writer معرفی کردیم که با محیطی چون ماشین‌های تایپ قدیمی، سعی در القای حس تایپ با آن ماشین‌ها را داشت. اما اپلیکیشن تام‌هنکس تنها نمونه‌ی موجود در این زمینه‌ نیست و Type Writer اپلیکیشن دیگری با همین مضمون در اپ‌استور است.
تبلیغات

این دو اپلیکیشن جنبه‌های مختلفی از یک ماشین تایپ را برای ارائه در قالب اپلیکیشن پیش روی کاربران گذارده‌اند. اپلیکیشن هنکس‌رایتر بیشتر روی جنبه‌های نوستالژیک ماشین‌های تایپ قدیمی و بازسازی صدا و حس تایپ کردن متمرکز شده است، در حالی که تایپ‌رایتر را می‌توان به‌عنوان یک اپلیکیشن تایپ مورد استفاده قرار داد.

TypeWriterInt

استفاده از این اپلیکیشن بسیار جالب توجه است، بطوریکه این اپلیکیشن بدون اینکه تایپ کردن را سخت کند، حس زیبای نوشتن با ماشین تایپ را به کاربران القا می‌کند. برای مثال زمانی که لغتی را به اشتباه وارد کردید، می‌توانید با کشیدن انگشت همچون لاک‌زدن متن سفید کرده و با برگرداندن قسمت چاپ‌کننده‌ی ماشین به قسمتی که پاک شده، متن مورد نظر خود را تصحیح کنید. این اپلیکیشن جنبه‌های زیبا و نوستالژیک ماشین تایپ را در خود گنجانده، اما نکته‌ی مهم در مورد این اپلیکیشن ترکیب آن‌ها با فناوری روز است تا این نکات تبدیل به نقاط ضعفی برای اپلیکیشن نشود. برای مثال رفتن به سطر بعدی در صورت عدم انجام آن توسط کاربر بصورت دستی، بطورت خودکار انجام می‌شوپد، همچنین می‌توان صدای مربوط به تایپ را نیز غیرفعال کرد.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات