تصویر و مشخصات فنی اکسپریا A سونی فاش شد

جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
سونی بالاخره توانست با ارائه اکسپریا Z حضور موفقی را در بازار تلفن هوشمند تجربه کند و فروش قابل ملاحظه‌ای را رقم بزند. ازآنجاکه این کمپانی ژاپنی، پرچم‌دار امسال خود را زودتر از رقبا و با سخت‌افزار نسبتاً ضعیف‌تری عرضه کرد، انتظار می‌رفت که امسال شاهد محصولات دیگری از این شرکت باشیم. حال اطلاعات مربوط به یک تلفن جدید سونی با نام Xperia A در وب سایت FCC ثبت شده که وجود حداقل یک محصول جدید سونی برای سال جاری را تأیید می‌کند.
تبلیغات

در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشخصات فنی تلفن Xperia A این چنین ذکر شده است: یک صفحه‌نمایش 5 اینچ 1080p، باتری 2300 میلی‌آمپر ساعت، دوربین 13 مگاپیکسل و حافظه ذخیره‌سازی 16 گیگابایت. بدین‌ترتیب اکسپریا A تلفن خارق‌العاده هونامی سونی که پیش از این در باره آن در زومیت خواندید، نمی‌تواند باشد و در واقع نسخه بروز شده اکسپریا Z به شمار می‌رود.

مقاله مرتبط:

احتمالاً اکسپریا A به پردازنده قوی‌تر و صفحه‌نمایش بهتری نسبت به اکسپریا Z تجهیز خواهد شد. ازآنجاکه باتری تلفن Xperia A جدا شدنی است، احتمالاً این تلفن برخلاف اکسپریا Z، ضد آب نیست.

شایعه شده که سونی امسال یک تلفن فوق‌العاده قدرتمند به نام هونامی و با دوربین 20 مگاپیکسل و پردازنده Snapdragon 800 را راهی بازار خواهد کرد و علاوه بر آن نسبت به ارائه یک فبلت 6.44 اینچی نیز اقدام خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات