نوکیا و عرضه‌ی یک تلفن 6 اینچی به نام Bandit در آینده‌ای نزدیک

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که پیش‌تر نیز شایعه شده بود، ظاهرا نوکیا در حال برنامه ریزی برای معرفی یک تلفن عظیم الجثه است تا آن را به همراه آخرین نسخه‌ی ویندوز فون 8 مایکروسافت، نمایشگر 1080p و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای ساخت کوالکام روانه بازار کند.
تبلیغات

نمایشگر 6 اینچی، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای و نمایشگر تمام اچ‌دی. ظاهرا بالاخره نوکیا تصمیم گرفته تا به اعداد و ارقام روی کاغذ هم توجه نشان دهد.

البته این همه‌ی ماجرا نیست. یک دوربین 20 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ نیز میهمان ویندوز فونی بعدی نوکیا خواهد بود. طراحی باریک، وزن سبک و بدنه‌ی پلی کربناتی نیز از جمله دیگر مشخصاتی است که از منابع نزدیک به شرکت به گوش می‌رسد.

اخیرا گفته شده که مایکروسافت سخت مشغول کار بر روی ویندوز فون در قالب بسته‌ی بروز رسانی GDR3 است و پشتیبانی از نمایشگرهای 1080p، قفل چرخش صفحه و حالت رانندگی از جمله بهبودهای صورت گرفته هستند.

همچنین خبر رسیده که لومیا 925 نیز قرار است با همکاری اپراتورهای بیشتری در سراسر جهان و با قیمت‌های قراردادی به فروش برسد که این خود برای طرفداران این هوشمند ویندوزی، خبر بسیار خوبی است. تا به امروز بزرگترین تلفن ویندوز فونی دنیا لومیا 625 با صفحه نمایش 4.7 اینچ و رزولوشن 720p بوده که با قیمت مناسب بازار میانی را هدف قرار داده بود.

از قرار معلوم، Bandit فعلا فقط توسط اپراتور AT&T تست شده و تا آخر سال جاری میلادی، پشت ویترین مغازه‌ها قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات