پس از انتقال کسب‌و‌کار تولید تلفن‌های‌هوشمند نوکیا به مایکروسافت، کمپانی فنلاندی از برند جدیدی برای تولید سخت‌افزار رونمایی خواهد کرد

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
شهریور ماه سال جاری شاهد انتشار خبری در مورد تصاحب نوکیا توسط غول نرم‌افزاری جهان، یعنی مایکروسافت با قیمت 7.17 میلیارد دلار بودیم. از آن‌پس  گمانه‌زنی‌هایی در مورد فعالیت آتی این کمپانی به گوش می‌رسد؛ اما گویا فنلاندی‌ها به فعالیت در حوزه‌ی سخت‌افزار با نام جدیدی ادامه خواهند داد.
تبلیغات

انتظار می‌رود تا این خرید مراحل نهایی خود را در سال جاری میلادی به پایان برده و شاهد فعالیت نوکیا زیر پرچم مایکروسافت در سال جاری باشیم؛ هرچند اطلاعات ارائه شده توسط برخی از منابع مطلع، حکایت از نهایی‌شدن این خرید در جریان برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا دارد. پیش از این انتظار می‌رفت تا نهایی‌شدن این مبادله با انتشار گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2013 انجام گردد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع آگاه، شاید نوکیا پس از اعلام نهایی شدن انتقال به مایکروسافت و فعالیت در زیر پرچم غول نرم‌افزاری جهان، پرده از سیاست جدید خود یعنی تولید سخت‌افزار تحت یک برند جدید بپردازد. براساس شایعاتی که پیش از این نیز مطرح شده بود، زمینه‌ی فعالیت برند جدید نوکیا پس از انتقال بخش تولید تلفن‌های‌هوشمند آن به مایکروسافت، در حوزه‌ی توسعه‌ی گجت‌های پوشیدنی همچون ساعت‌های‌هوشمند متمرکز خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها حکایت از عرضه‌ی این محصول تا پایان سال 2014 میلادی دارد. مطمئناً این فعالیت‌ها بهترین پاسخ برای سئوالاتی خواهد بود که فعالیت آتی نوکیا را مورد پرسش قرار داده بودند. با توجه به نزدیک‌بودن برگزاری کنفرانس موبایل بارسلونا، باید در انتظار انتشار اخبار جدیدی در این مورد باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات