لنوو 2 کامپیوتر AIO، دو نمایشگر 28 اینچی هوشمند و یک پلتفرم مدیریت حافظه‌ی ابری را معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
مطالعه 3 دقیقه
لنوو، بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی کامپیوترهای شخصی در جهان، محصولات زیادی را با خود به لاس وگاس آورده و مشخص است که برای اعتلای بازار کامپیوترهای شخصی در سال 2014 برنامه‌های زیادی دارد.  در ادامه با معرفی 6 محصول جذاب این شرکت برای CES 2014 با زومیت همراه باشد.
تبلیغات

ThinkVision 28 و ThinkVision Pro2840m

ThinkVision 28، یک نمایشگر 28 اینچی با تفکیک‌پذیری 4K است که تعداد 3840 در 2160 پیکسل را در خود جای داده است. این نمایشگر کاملا لمسی است و از لمس 10 نقطه به طور همزمان پشتیبانی می‌کند، به درگاه HDMI، USB، microSD، DisplayPort، جک هدفون و حتی Ethernet مجهز است و اندروید 4.3 آبنبات ژله‌ای را اجرا می‌کند.

این محصول ابدا یک نمایشگر صرف نیست، چرا که در قلب خود، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای انویدیا تگرا را دارد که توسط 2 گیگابایت حافظه RAM پشتیبانی می‌شود، به NFC و بلوتوث 4 مجهز است و 32 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌ سازی داخلی دارد. قیمت این نمایشگر دوست داشتنی و عریض نیز 999 دلار است.

به ThinkVision Pro2840m می‌رسیم که از همان رزولوشن معروف 4K برخوردار است. قابلیت نمایش رنگ‌ها را به صورت 10-بیت دارد؛ 300 نیت روشنایی دارد و زمان پاسخگویی‌اش تنها 5 میلی ثانیه است. همچنین یک پایه‌ی همه کاره نیز در قسمت پشتی آن تعبیه شده که به کاربر اجازه می‌دهد آنرا در زوایای مختلف حرکت دهد، بچرخاند، کج کند و در نهایت به حالت مطلوب خود برسد. برای اتصال تبلت، لپ‌تاپ یا هر وسیله‌ای که مد مشتریان باشد، می‌توانند از درگاه Display Port، mini Display Port، HDMI یا USB استفاده کنند. بهای این محصول 799 دلار است.

 مدیریت حافظه‌ی شخصی ابری توسط Beacon

Beacon، ابزاری جدید است که برای مدیریت فضای ذخیره سازی، آپلود فایل به صورت بی‌سیم یا از طریق درگاه USB و به طور کلی، مدیریت کتابخانه اطلاعاتی آنلاین، در هر زمان و از هرمکان، طراحی شده است. کاربر می‌تواند محتوای موجود بر روی حساب ذخیره سازی ابری خود را بر روی تلویزیون، لپ‌تاپ یا تبلتش پخش یا دانلود کند. لنوو با Beacon، تا حداکثر 6 ترابایت فضا می‌فروشد و قیمت آن نیز از 199 دلار آغاز می‌شود.

A740، یک AIO همه فن حریف

قطر نمایشگر 27 اینچی این کامپیوترِ All In One که ویندوز 8.1 بر روی آن نصب شده، تنها 4 میلی‌متر است که در میان محصولات هم‌رده تقریبا بی‌رقیب است. برخلاف سایر کامپیوترهایی از این دست که تا به حال، افق‌هایی بالاتر از Full HD را تجربه نکرده‌اند، این دستگاه در میان نقاط قوت خود، رزولوشن WQHD را دارد که به معنی وجود 2560 در 1440 پیکسل در صفحه‌نمایش آن است. برای پشتیبانی از چنین شفافیتی، از یک پردازنده‌ی سری GeForce استفاده شده است. بلندگوهای A740 از نوع JBL است و نمایشگر لمسی آن از 10 لمس همزمان پشتیبانی می‌کنند و به NFC تجهیز شده است. خریداران این رایانه‌‍ 1499 دلاری همچنین 1 ترابایت فضا جهت ذخیره‌سازی اطلاعاتشان خواهند داشت. امکاناتی نظیر تیونر تلویزیون و ورودی HDMI نیز به صورت اختیاری در نظر گرفته شده‌اند.

lenovo horizon

اما جدیدترین AIOی که لنوو معری کرده، N308 نام دارد؛ این محصول یک نمایشگر 19.5 اینچی 1600 در 900 پیکسلی لمسی دارد؛ از هارد‌دیسک 500 گیگابایتی و وب‌کم HD و پردازنده‌ی 4 هسته‌ای تگرا بهره می‌برد و می‌تواند از طریق بلوتوث و Wi-Fi، با دنیای اطراف ارتباط برقرار کند.

در پایان به رایانه‌ی شخصی Horizon 2 می‌رسیم که به اندازه‌ی یک میز وسعت دارد؛ قطر نمایشگرش 27 اینچ است؛ از پردازنده‌ی نسل چهارم Core i7 اینتل نیرو می‌گیرد و تنها 19.5 میلی متر ضخامت دارد. اگر در مورد قیمت آن کنجکاوید، رقم 1499 دلار را به خاطر بسپارید!

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات