زوم‌اپ: Zapya، انتقال آسان فایل‌ها بین ابزارهای مختلف

شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
زاپیا را می‌توان بهترین اپ در زمینه انتقال اطلاعات بین ابزارهای مختلف دانست. با استفاده از آن می‌توانید به سرعت نسبت به ارسال انواع داده‌های مختلف از گوشی‌های اندرویدی و تحت iOS به کامپیوترهای ویندوزی و بالعکس اقدام کرد.
تبلیغات

با استفاده از زاپیا می‌توانید با سرعتی بسیار بیشتر از نسخه‌های گوناگون بلوتوث نسبت به ارسال و دریافت داده اقدام نمایید. سرعت زاپیا چیزی بین 2 تا 10 مگابایت در ثانیه است چرا که ارتباط بین ابزارها از طریق وای-فای انجام می‌شود.

شاید بتوان زاپیا را یکی از معدود اپلیکیشن‌ها و سرویس‌هایی دانست که می‌تواند سر خود را از اتاق بسته‌ی iOS به بیرون بیاورد و با ابزارهای غیر اپلی نیز به راحتی و بدون دردسر ارتباط برقرار کند. این اپلیکیشن اکنون جزو اپ‌هایی است که در اپ‌استور اپل توانسته، بسیار محبوب شود و در لیست محبوب‌ترین‌ها جای گیرد.

zapya

زاپیا با استفاده از شبکه‌ی وای-فای به ارسال و دریافت داده می‌پردازد، بنابراین دو نفری که قصد تبادل اطلاعات از طریق این اپلیکیشن را دارند باید به یک شبکه‌ی وای-فای متصل باشند.

اگر فردی که بر روی گوشی یا تبلت خود اپلیکیشن زاپیا را نصب نموده و به یک شبکه‌ی وای-فای متصل باشد، می‌تواند لیست کاملی از دوستان خود را که در آن شبکه حضور دارند را مشاهده نموده و در صورت تمایل اقدام به ارسال یا دریافت داده بنماید. نکته‌ی مهم در مورد زاپیا این است که می‌توانید هرگونه فایلی را بدون محدودیت ارسال نمایید.

همچنین از طریق تنظیم اپ می‌توانید تعیین کنید که کدام نوع از فایل‌های شما نباید از طریق این برنامه منتقل شوند.

از نظر عملکرد و قابلیت‌های کلی تفاوت چندانی بین زاپیا و سایر اپ‌های مشابه وجود ندارد، اما مهمترین ویژگی این اپلیکیشن این است که در زمان ارسال و دریافت داده‌ها و فایل‌ها می‌توانید از طریق رابط کاربری زیبا و جذاب، عملیات نقل و انتقال را مشاهده و بررسی کنید. به هنگام ارسال و دریافت داده‌ تصاویر، ویدیوها و موسیقی از نظر ظاهری با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل کار کردن با زاپیا را لذت بخش می‌نمایند. این نرم‌افزار برای سیستم‌های عامل ویندوز، اندروید و iOS عرضه شده است اما هنوز خبری از نسخه ویندوز فون آن نیست.

 

اپلیکیشن‌اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات