سامسونگ، یک دفتر اختصاصی مخصوص پتنت‌های مربوط به صفحات نمایش ساخت خود را در آمریکا افتتاح می‌کند

دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
جنگ و جدال بر سر پتنت‌های نقض شده مربوط به تلفن‌های هوشمند بسیار مشهورند. همه ما کم و بیش از جنگ بین اپل و سامسونگ بر سر پتنت‌ها آگاهیم؛ جنگی که انگار تمامی ندارد. حال سامسونگ قصد دارد در ادامه جنگ پتنت‌ها، یک دفتر اختصاصی برای پیگیری امور پتنت‌های صفحات نمایش خود در آمریکا بگشاید تا با قدرت بیشتری جنگ را ادامه دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سخنگوی سامسونگ اذعان داشته که آن‌ها قصد دارند مسائل پتنت‌های مربوط به صفحات نمایش OLED و LCD ساخت این شرکت را در این دفتر پیگیری نمایند. این اقدام سامسونگ به عقیده سخنگوی آن‌ها راهی برای نوآوری و اختراعات کاملا روشن، بدون شبهه و البته عاری از هرگونه اقدام و عمل ناصحیح و غلط می‌باشد.

سخنگوی این شرکت در ادامه می‌گوید:

علاوه بر این‌ها ما قصد داریم  از مالکیت فکری خودمان دفاع کنیم تا کسب و کار پتنتی خود را رونق بخشیم.

سامسونگ از جایگاه خوبی در این‌ زمینه برخوردار است زیرا اندکی قبل، تعداد زیادی تکنولوژی‌های مربوط به صفحات نمایش را از دو کمپانی صاحب‌نام یعنی SEIKO و EPSON خریداری کرده است؛ همچنین خود سامسونگ در زمینه اختراعات و تکنولوژی‌های مربوط به صفحات نمایش خوب عمل نموده و به طور کلی خیالش از این بابت راحت است.

به هر حال عقل سلیم حکم می‌کند که شرکتی مانند سامسونگ باید همه زمینه ها را بسنجد و با توجه به شکست سال گذشته این شرکت در مقابل اپل بد نیست برگی تازه برای رو کردن داشته باشد؛ و این سیاستی است که  این شرکت کره‌ای در مورد مبارزات پتنتی خود در پیش گرفته است.

نظر شما در مورد این اقدام سامسونگ چیست؟ آیا این شرکت قصد دارد تا با این عمل خود، در آینده اقدام به شکایت از دیگر شرکت‌های بزرگ جهان بکند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات