ال‌جی G Flex برنده طلایی iF Design Awards شد

دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
تلفن منحنی شکلی G Flex ال‌جی موفق به کسب جوایز سالانه iF Design Awards شده است. ال‌جی G Flex یکی از ۷۵ مدال طلای این جوایز را برنده شد و تلویزیون Ultra HD و گوشی هوشمند پرچمدار G2 نیز تأییدیه‌هایی دریافت کردند. این رقابت‌ها، که سالانه توسط گروه طراحان بین‌المللی iF برای شناسایی محصولات شاخص از نظر نوآوری در طراحی برگزار می‌شود، امسال بیش از ۴۶۰۰ محصول را بررسی کرده است.
تبلیغات

ال‌جی G Flex طراحی متمایزی دارد و از طراحی خاص ال‌جی بهره می‌برد. طراحی منحنی شکل G Flex باعث سهولت در استفاده از تلفن و همچنین در دست گرفتن آسان آن می‌شود. دلیل برگزیده‌شدن G Flex مربوط به قرار‌دادن کلیدهای کنترل در عقب و استفاده از نمایشگر منحنی، و بهبود ارگونومی ذکر شده است.

G Flex موفق به کسب جایزه طلایی IF شده است. جایزه طلایی به محصولی ارائه می‌شود که در شاخه خود بهترین باشد و از نظر نوآوردی در طراحی از باقی محصولات برتر شناخته شود.

تلویزیون Ultra HD (مدل 65LA9700) با تجربه مشاهده شگفت‌انگیز در بسته‌ای که به لطف وجود طراحی صفحه‌نمایش سینمایی و لبه‌های خیلی باریک، خودش به عنوان دکور عمل می‌کند، داوران iF را تحت‌تأثیر قرار دارد. ال‌جی بلندگوهای کشویی ۴٫۱ کانال را در این محصول تعبیه کرده که به صورت خودکار با خاموش‌شدن تلویزیون جمع می‌شوند. این طراحی هوشمندانه بلندگوها، صدایی فوق‌العاده باکیفیت را از بلندگوها پخش می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات